تعداد بازدید: 2288

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 4 تير 1397-10:17

کلیات تاسیس دانشگاه فرهنگیان مازندران تصویب شد

در جلسه ای با حضور استاندار مازندران و نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس، کلیات طرح تاسیس دانشگاه جامع فرهنگیان استان مصوب و مقرر شد حین مکان یابی، تعیین زمین با مساحت مورد نیاز و انجام مطالعات لازم در دستور کار کمیته استانی هیئت امنا قرار گرفته و در اسرع وقت نتایج اقدامات انجام شده به اطلاع سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برسد


مازندنومه، سرویس اجتماعی: به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان مازندران، سومین جلسه کمیته استانی هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان مازندران به ریاست استاندار مازندران در استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه علی محمدی مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان و مدیر کل حوزه ریاست، روشن دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، قاسم احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی، نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و غلامی راد رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان حضور داشتند.
 
در این جلسه موضوع پذیرش حداکثری دانشجو برای پردیس ها و مراکز شش‌گانه استان مازندران با لحاظ کردن ظرفیت های کالبدی و نیروی انسانی موجود از یک سو و تنگناها و آسیب‌های زیرساختی این دانشگاه از سوی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی به تصویب رسید.
 
بر اساس این گزارش، اختصاص تعداد 1700 نفر دانشجو در 6 رشته تحصیلی به استان مازندران (توزیع دانشجویان ورودی سال 98-97 دانشگاه فرهنگیان از طریق سازمان مرکزی دانشگاه)یکی از مصوبات جلسه بود.
 
اهتمام جدی استاندار و اعضای کمیته استانی هیئت امنا جهت تامین زیرساخت های لازم به منظور جذب دانشجویان جدیدالورود با کیفیت مطلوب و نیز تشکیل کمیته تخصصی در استان با نظارت مستقیم محمد اسلامی و قاسم احمدی لاشکی با حضور مدیران آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، اداره کل نوسازی و دانشگاه فرهنگیان استان جهت بررسی نیازمندی ها و تلاش در جهت رفع کمبودها با استفاده از منابع استانی  دو مصوبه دیگر جلسه بود.
 
در این جلسه کلیات طرح تاسیس دانشگاه جامع فرهنگیان استان مصوب و مقرر شد حین مکان یابی، تعیین زمین با مساحت مورد نیاز و انجام مطالعات لازم در دستور کار کمیته استانی هیئت امنا قرار گرفته و در اسرع وقت نتایج اقدامات انجام شده به اطلاع سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برسد.



    ©2013 APG.ir