تعداد بازدید: 2957

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 اسفند 1397-18:27

صبح جمعه در ساری؛

دبیر جدید حزب اعتماد ملی مازندران معارفه شد

صبح جمعه احمد سرخ‌پر به عنوان دبیر جدید حزب اعتماد ملی مازندران معرفی شد و جای مصطفی سوادکوهی را گرفت. قائم مقام حزب اعتماد ملی مازندران در ساری گفت: اگر احزاب در راستای رفع مشکلات مردم تلاش نکند به راحتی توسط مردم کنار گذاشته خواهد شد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: پنج ماه پس از استعفای مصطفی سوادکوهی از همه مسئولیت های سیاسی استان مازندران (دبیری حزب اعتماد ملی، دبیری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ریاست خانه احزاب استان مازندران) به خاطر عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کشور و نیز انتخاب به عنوان دبیر اجرایی فراکسیون احزاب و تشکل‌های مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 17 اسفندماه، با حضور الیاس حضرتی -نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب اعتماد ملی- مصطفی سوادکوهی از دبیری حزب اعتماد ملی استان مازندران تودیع و احمد سرخ‌پر به عنوان دبیر جدید حزب اعتماد ملی استان مازندران معارفه شد .

سرخ پر که از رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی و از خانواده معظم شهداست، سابقه فرمانداری در دولت‌های دفاع مقدس و سازندگی و نیز معاونت استانداری در دولت اصلاحات را در کارنامه دارد.

*خط قرمز اعضای حزب اعتماد ملی، آبروی نظام است

مصطفی سوادکوهی -عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی- در جلسه تودیع خود ابراز داشت: مازندران یکی از استان های مهم در سپهر سیاسی کشور است و حزب اعتمادملی نیز در انتخابات متعدد در شهرستان ها فعال بوده است.

وی با بیان اینکه کار کردن در حوزه سیاسی مازندران بسیارسخت است، افزود: نمایندگان حزب در هر جمعی که حاضر بودند به عنوان مدیر آن گروه انجام وظیفه کردند.

سوادکوهی با قدردانی از اعضای حزب اعتماد ملی مازندران اظهار داشت: به دلیل عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درخواست کردیم تا یکی از اعضا؛ دبیری حزب در استان را به عهده بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ابراز داشت: امیدواریم این‌کار در راستای گردشنخبگان صورت پذیرد و نیروهای کارآمد و جوان هم در حزب وارد و به استان معرفی شوند.

وی گفت: خط قرمز اعضای حزب اعتماد ملی، آبروی نظام جمهوری اسلامی است و بسیاری از عزیزان این حزب نیز در رده های بالای مدیریت استان خدمت کردند.



*سفارش به کار جمعی شدیم

الیاس حضرتی -قائم مقام حزب اعتماد ملی- در جلسه تودیع و معارفه دبیر حزب اعتماد ملی مازندران اظهار داشت: آن چیزی که موجب شد همه عزیزان اینجا جمع شده اند؛ احساس تعهد ویژه به مسائل کشور است.

وی ادامه داد: در فلسفه حرکت و نهضت امام، مردم و رضایت ملت نقش اصلی را ایفا می کند و رضایت خداوند هم در گرو رضایت مردم است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه این ملت لحظه ای از آرمان خود عقب ننشستند، افزود: به دلیل همین عهد و پیمان ملت است که ما امروز اینجا دور هم نشستیم.

حضرتی گفت: ما سفارش به کار جمعی شدیم به این دلیل که اثرگذاری جماعت در کارجمعی چندین برابر است و فلسفه تشکیل حزب هم همین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت اهداف فردی و جمعی در حزب ابراز داشت: گردش نخبگان و تغییر مسئولیت ها هم با تاکید بر همین موضوع مهم قابل درک است. همان طور که در جنگ هم تغییر مسئولیت ها بدون تنش یا نگرانی و ناراحتی صورت پذیرفت.

وی گفت: ما جمع شدیدم تا بدانیم چگونه باید مسئولیت ها را تقسیم کنیم تا انسان های تاثیرگذار و خوش فکر برای حضور در حزب در راستای افزایش بهره وری را جذب کنیم.

قائم مقام حزب اعتماد ملی ابراز داشت: اگر احزاب در راستای رفع مشکلات مردم تلاش نکند به راحتی توسط مردم کنار گذاشته خواهد شد .

وی ادامه داد: کار حزبی یعنی باید در بین همه اقشار وگروه های مردم نفوذ و حضور داشت تا به عنوان افراد مطالبه گر در حزب مشکلات مردم را منعکس کنیم.

حضرتی با بیان اینکه در مورد حقوق ملت با کسی شوخی نداریم، افزود: ما به نظام و رهبری علاقه داریم و خط قرمز ما دفاع از حقوق ملت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته های مردم باید توسط احزاب پیگیری شود، نه به عنوان عوامفریبی بلکه باید به شیوه درست و منطقی در راستای رفع مشکل گام برداشت.

این مسئول ابراز داشت: لازمه فعالیت جمعی این است که باید بخشی از زندگی خود را در قالب فعالیت حزبی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی حزب باید به سمتی باشد که پس از در اختیار گرفتن قدرت حرفی برای گفتن داشته باشد افزود: جهت گیری حزب باید به گونه ای باشد که بتوان با شرایط موجود در صورت واگذاری قدرت؛ کشور را اداره کرد و این مستلزم برنامه ریزی، حرکت منطقی و‌ تحلیل شرایط است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: حضور حزب در جلسات باید به گونه ای باشد که حرف و ایده جدید برای بیان داشته باشد و بتواند بخشی از مشکلات را در راستای رسیدن به آرمان های نظام، از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: حزب اعتماد ملی چارچوبی دارد که هر قدر ما برنامه ریزی مناسب تری داشته باشیم می توانیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم.



*سرآمد احزاب سیاسی استان هستیم

احمد سرخ‌پر -دبیرحزب اعتمادملی مازندران- نیز اظهار داشت: این مجموعه سرآمد احزاب سیاسی استان است.

وی با بیان اینکه بنده در دو مقطع انتخابات ۸۸ و ۸۴ و انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان فعال بودم، افزود: از حسن اعتماد دوستان هم تشکر می کنم و امیدواریم همه تلاش کنند تا در راستای اهداف نظام گام برداریم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه نمی توان دستیابی به اهداف و آرمان نظام را بدون در نظر گرفتن مشکلات مردم متصور بود، گفت: نباید تنها به بحث های روشنفکری کفایت کرد بلکه باید در راستای حل مشکلات مردم مباحث حزبی را دنبال کرد.

 



    ©2013 APG.ir