تعداد بازدید: 1955

توصیه به دیگران 1

جمعه 10 خرداد 1398-14:37

وزیر اطلاعات در ساری:

آل سعود با رذالت، دست در دست اسرائیل گذاشته است

حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی: کسانی که دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشته اند توسط ملت خود مجازات می شوند/ آل سعود با رذالت، دست در دست رژیم غاصب گذاشته است/ معامله قرن آنها به معامله غبن تبدیل خواهد شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: راه پیمایی روز قدس امروز، پیش از خطبه های نماز جمعه در مرکز استان مازندران برگزار شد.

سخنران این مرسم حجت اسلام والمسلمین محمودعلوی -وزیر اطلاعات- بود.

فرازهای مهم اظهارات امروز وزیر اطلاعات به این شرح است:

-امروز روزه داران مشت را در مقابل رژیمی گره کردند که به وجود آمدن این رژیم نامشروع بوده و استمرار آن نامشروع تر است.

-بر اسای توطئه انگلیسی، ابتدا قرار بود اسرائیل غاصب در آمریکای لاتین به وجود آید اما بعد فلسطین را انتخاب کردند، چون می خواستند بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیندازند.

-ادامه موجودیت رژیم صهیونیستی نامشروع تر است چرا که با جنایت و خونریزی همراه است.

-مردم فلسطینی را به رگبار بستند و جنایت ها را تکرار کردند، پس از اینکه مردم فلسطین از خانه خود آواره شده و در اردوگاه های آوارگان، استقرار یافتند باز هم دست از جنایت برنداشته و به آوارگان فلسطینی حمله کردند.

خانه های مردم را پس از آوارگی آنها، خراب کردند و یهودیان مهاجر دیگر کشورها را در خانه آوارگان فلسطینی جا دادند.

تجاوزهای پی در پی به دیگر کشورها هم داشتند چون غزه در یک انتخابات به حماس رای داده بودند آنها را محاصره کرده و به دموکراسی غربی هم پوزخند زدند.

-بی اعتنا به قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت که اسرائیل را از شهرک سازی منع کرده بود، به شهرک سازی خود ادامه دادند و همه را به تمسخر گرفتند.

-امنیت دیگر کشورها را به هیچ گرفتند و تهدید کردند و به هیچ معاهده بین المللی درباره مرزهای سیاسی شناخته شده کشورها اعتنا نداشتند.

-بیش از ۷۰ قطعنامه سازمان ملل که علیه آنها صادر شده بود بی اعتنایی کردند. سازمان ها و دولت های مدعی حمایت از حقوق بشر باید سخت ترین برخورد را با رژیم غاصب می کردند اما آشکارا از این رژیم حمایت کردند.



-امروز ملت ها با الهام از انقلاب اسلامی، به فرهنگ مقاومت در برابر این ادعای پوچ غرب رسیده و راه خود را از راه استکبار جدا کرده و با اراده خود، تاریخ را رقم می زنند، اراده ای که سرانجام آن پیروزی بر جبهه مستکبران خواهد بود.

- کشورهای عربی به قضیه فلسطین به عنوان مساله کشورهای عربی نگاه می کردند اما نگاه رژیم صهیونیستی، مساله مقابله با اسلام بود.

-مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و به آتش کشیدن مسجد، به معنای تقابل با مسلمانان و اسلام است و اسلام به ما اجازه تماشای ظلم و حق کشی نمی دهد.

-آن روز که امام راحل، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند آن زمان خیلی ها این فرمایش را به سخره گرفتند. تصور می کردند مگر با راهپیمایی می توان فلسطین را آزاد کرد، اما امام راحل بی حساب حرف نمی زدند.

-در آن مقطع ما در راهپیمایی تنها بودیم و امید به آزادی فلسطین، آخرین نفس های خود را می کشید و رژیم غاصب به قدرت افسانه ای شکست ناپذیر تبدیل شده بود. کشورهای عربی تصور می کردند کاری از آنها برنمی آید و در مقابل عربده کشی اسرائیل، موضع ضعف گرفته بودند.

-اسرائیل انتظار می کشید با گذشت زمان، فلسطینی هایی که در سال های بعد به دنیا می آیند فراموش کنند اجداد آنها فلسطینی بوده و آرمان آزادی فلسطین توسط نسل های بعدی فراموش شود.

- تا زمانی که امام راحل روز قدس را اعلام کردند و با همراهی مردم و امروز لبیک به مقام معظم رهبری، ۴۰ سال راهپیمایی روز قدس، نتایج مثبتی را به تحقق رسانده است. امروز فقط ملت ایران نیست که در راهپیمایی شرکت می کند بلکه مسلمانان و غیر مسلمانان و حتی یهودیان مخالف صهیونیست در سراسر جهان در این راهپیمایی شرکت کرده و اهداف شوم رژیم غاصب را محکوم می کنند.

-امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده و بارو کرده اند اگر به خود تکیه کنند می توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بچسبانند و همینطور هم شد.



-امروز به برکت این مبارزات و راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شده و هر لحظه احساس نابودی می کند.

-اسرائیل دچار سرگیجه شده و حامیانش را دچار سردرگمی کرده و به برکت مقاومت، مشت خالی فرزندان فلسطین تبدیل به موشک شده و در برابر هر جسارت اسرائیل، سیل موشک هاست که بر سر آنها می بارد.

-کسانی که دست در دست رژیم صهیونیستی گذاشته اند توسط ملت خود مجازات می شوند. آل سعود با رذالت، دست در دست رژیم غاصب گذاشته است.



-راهپیمایی روز قدس، لرزه بر اندام مستکبران می اندازد و برای این دست به دست هم می دهند فضای رسانه ای را از مقاومت بگیرند.

-معامله قرن آنها به معامله غبن تبدیل خواهد شد.



    ©2013 APG.ir