تعداد بازدید: 2897

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 28 فروردين 1386-0:0

دانشجو؛حمايتت مي کنيم

شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شريف در بيانيه‌‏اي از اعتراض‌‏هاي دانشجويان دانشگاه مازندران اعلام حمايت كرد.


در اين بيانيه آمده است: همان طور كه از سخنان اخير مسوولان امنيتي كشور انتظار مي‌‏رفت دور جديدي از برخوردهاي غيرقانوني نهادهاي امنيتي با فعالان مدني و دانشجويان آغاز شده است.


 

در ادامه اين بيانيه با اشاره به بازداشت بيش از 15 نفر از دانشجويان دانشگاه مازندران در پي اعتراضات مدني و مسالمت‌‏آميز آنها به پايمال شدن حقوق صنفي بديهي‌‏شان توسط نيروهاي امنيتي، آمده است: شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف ضمن محكوم كردن اين عمل، حمايت همه‌‏جانبه خود را از اعتراضات مدني دانشجويان اعلام مي‌‏دارد و خواستار آزادي فوري و بي‌‏قيد و شرط دانشجويان بازداشت‌‏شده است.


 

همچنين شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف حمايت خود را از دانشجويان مازندران اعلام كردند.

در اطلاعيه اعلام حمايت شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف، آمده است: شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف اعتراض مدني را حق مسلم مردم به‌‏ويژه دانشجويان به عنوان فرزندان آگاه ملت مي‌‏داند. اين شورا ضمن حمايت از اعتراضات مدني دانشجويان دانشگاه مازندران، اعتراض جدي خود را نسبت به ايجاد جو پليسي و امنيتي در اين دانشگاه و بازداشت غيرقانوني تعدادي از دانشجويان اعلام مي‌‏دارد و خواستار آزادي فوري و بي‌‏قيد و شرط ايشان است.

هم چنين يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از ديدار و مذاكره چند نفر به نمايندگي از دانشجويان با رييس دانشكده فني بابل و رييس دانشگاه مازندران درباره حوادث اخير اين دانشگاه خبر داد.

مرضيه صالحي اظهار داشت: صبح ديروز چند نفر به نمايندگي از دانشجويان با رييس دانشكده فني بابل پيرامون وضعيت دانشجويان دستگير شده صحبت كردند كه وي پاسخ داده است كه از وضعيت آنها اطلاعي ندارد و بايد با رييس دانشگاه مازندران صحبت كند.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: دو نفر به نمايندگي از دانشجويان با رييس دانشگاه مازندران در مورد اين دانشجويان صحبت كردند كه ايشان ضمن اظهار بي‌اطلاعي از اين موضوع قول دادند كه تا چهارشنبه اين مساله را پيگيري و نتيجه را اعلام كنند و همچنين اطلاعيه‌اي از طرف روابط عمومي دانشگاه درباره مسائل اخير صادر شود.(roozna+isna) 



    ©2013 APG.ir