تعداد بازدید: 2322

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 4 ارديبهشت 1386-0:0

حسن ختام جنجالي!

مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر بابل كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.


 حسن فلاح-رئيس شوراي شهر بابل- در سخنان كوتاهي عملكرد اعضاي شوراي شهر را تشريح كرد و از خبرنگاران خواست تا نظرات، انتقادها و پيشنهادهاي خود را براي سرعت بخشيدن در مديريت شهري اعلام كنند.


يكي از خبرنگاران حاضر در اين جلسه با اشاره به اين‌كه شهرستان بابل و عملكرد اعضاي شورا را به خوبي مي‌شناسد، عملكرد شورا را بسيار ضعيف خواند و گفت: اعضاي شورا با توجه به تبليغاتي كه براي انعكاس فعاليت خود كردند كارنامه چشمگيري نداشته‌اند.


وي با انتقاد از اعضاي شوراي شهر مبني بر تغيير و نامگذاري معابر با بيان جملاتي عملكرد اين بخش شورا را توهين به روستاييان ساكن شهرستان بابل دانست.


براساس اين گزارش، اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست و‌ گفت: اعضاي شوراي شهر بيش از 60 ميليون تومان پول بيت‌المال را در ميان خود تقسيم كرده و حتي در بعضي از پاساژ‌هاي اين شهر مغازه‌هايي به نام خود خريداري كرده‌اند.


رئيس شوراي شهر بابل حرف‌هاي اين خبرنگار را فقط شايعه دانست و گفت: همه اين حرف‌ها توهين و اهانت به اعضاي شوراي شهر است.


حسن فلاح از اين خبرنگار خواست تا براي گفته‌هايش دليل و مدرك ارائه كند.
وي با اشاره به اين‌كه از اعتماد مردم سوء‌استفاده نمي‌كنيم، خاطر‌نشان كرد: بعد از پايان كار در اين دوره از شورا احساس مي‌كنيم كه در پيشگاه مردم و وجدان خود آسوده خاطر هستيم.(farsnews)



    ©2013 APG.ir