تعداد بازدید: 2293

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1386-0:0

نگران معیشت مردم هستم-ناطق نوري

گزارشي از جلسه  فراکسیون اقلیت مجلس با علي اكبرناطق نوري.


 فراکسیون اقلیت مجلس، پس از دیدار با هاشمی رفسنجانی و خاتمی،‌ عصر روز سه‌شنبه با علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، دیدار و در خصوص تحقق شعار «اتحاد ملی و انسجام اسلامی» گفت‌وگو کردند.

در همین خصوص بیژن شهبازخانی،‌ عضو فراکسیون اقلیت مجلس، با بیان این که ناطق نوری تأکید بسیاری بر کارآمد و توانمند شدن احزاب دارد، گفت:‌ ایشان معتقد است که در شرایط حاضر، و با توجه به وجود گروه‌های مختلف سیاسی که از ابتدای تاریخ انقلاب وجود داشته‌اند، افراد توانمند و کارشناس در همه احزاب و گروه‌ها یافت می‌شود که باید از آنها بهترین استفاده را کرد. 

ناطق نوری گفت که فرد و حزبی پیروز است که بتواند برای اداره و مدیریت کشور، از همه ظرفیت کشور و از تمام جناح‌ها،‌ استفاده کند. وی تأکید کرد که یک گروه یا حزب،‌ هر چه هم قوی باشد نمی‌تواند به تنهایی کشور اداره نماید و در اداره آن موفق باشد، بنابراین باید از افراد و اعضای همه گروه‌ها استفاده بهینه کرد.

شهبازخانی با اشاره به دغدغه‌های ناطق نوری نسبت به مسائل کلی نظام افزود: ایشان به گونه‌ای ریشه‌ای مشکلات کلی کشور را نگاه می‌کرد. ناطق نوری معتقد است که احزاب در کشوری که هر سال یک انتخابات مهم برگزار می‌کند و دموکرات است،‌ باید قوی‌تر از اکنون فعالیت کنند. 

نماینده مردم ملایر گفت: ناطق نوری راهکار قانونمند کردن برنامه‌ها، دوری گزیدن از روش آزمون و خطا برای اداره یک کشور و ارائه راهکار علمی، را در وجود احزاب نیرومند و با برنامه‌ ارزیابی کرد و گفت که احزاب باید با ارائه راهکار، برنامه و چهره‌های متخصص جدید، به نظام کمک کند تا مردم هر دوره به دنبال چهره جدیدی که سوار بر موج تبلیغات، احساسات و شعار است، نروند چرا که این افراد آسیب بسیاری به کشور می‌زنند. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ‌آقای ناطق نوری در این جلسه همچنین  نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار نگرانی کرد.(aftabnews)


    ©2013 APG.ir