تعداد بازدید: 3729

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1386-0:0

موتلفه در مازندران

دبیر کل ، دبیر اجرایی و اعضای هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی با سفر به استان مازندران وضعیت دفاتر این حزب در استان مازنداران را بررسی کردند.


در این سفر هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهرستان های استان که حزب در آنها دفتر دارد در جلسه هیات اجرایی به بررسی وضعیت استان و برنامه ریزی برای رفع مشکلات پرداختند.

بر اساس مصوبه هیات اجرایی حزب، کلیه سفرهای هیات اجرایی به استانها در سال 86 با رویکرد انتخاباتی خواهد بود در این سفر که اولین سفر استانی هیات اجرایی در سال 86 بود محمد علی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی به تشریح وظایف مسئولان استان مازندران در سال انتخاباتی 86 پرداخت.

بر اساس این گزارش در این سفر همچنین محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با آیت الله جباری عضو مجلس خبرگان و امام جمعه بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین لاتینی امام جمعه نکا و حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار ها ضمن بیان گزارشی از فعالیت های حزب موتلفه اسلامی و نیز علل سفرهای استانی هیات اجرایی حزب به تشریح سیاست این حزب در انتخابات مجلس هشتم پرداخت.

علمای استان مازندران نیز در این دیدارها ضمن تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم نقش حزب موتلفه اسلامی را در برقراری این وحدت مهم و اثر گذار خواندند.

بر اساس این گزارش همچنین محمد نبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در کانون اعضای حزب در استان مازندران سخنرانی کرد.

محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی نیز در این کانون به تحلیل اخبار و مسائل سیاسی روز پرداخت.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir