تعداد بازدید: 2749

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 ارديبهشت 1386-0:0

ما و تهراني ها

اعتراض مازندران به انتخاب تهران به عنوان هيات نمونه كشتي كشور :همه اذعان دارند اين انتخاب اشتباه است.


در حالي كه كشتي مازندران فاصله خود را با ساير هيات‌ها زياد كرده و در تمام مسابقات بيشترين عنوان‌هاي قهرماني به مازندراني‌ها مي‌رسد، هيات كشتي تهران به عنوان هيات نمونه برگزيده شده كه اين موضوع نحوه انتخاب فدراسيون را زير سوال مي‌برد.

علي اعظم مهدي‌پور- رييس هيات كشتي استان مازندران - گفت: يك ارتباطاتي از سوي فدراسيون البته نه از سوي يزداني خرم و ربطي برقرار شده تا هيات كشتي تهران به عنوان هيات نمونه انتخاب شود. اين در حالي است كه در ارديبهشت سال گذشته به فدراسيون گفتم شاخصه‌هاي انتخاب هيات نمونه را اعلام كنيد كه براي ما نفرستادند.

وي ادامه داد: اداره كل تربيت بدني مازندران مي‌گويد چطور است كه تمام عناوين و مدال‌ها را ما كسب مي‌كنيم اما، تهران نمونه مي‌شود. اين در حالي است كه حرف از تعطيلي كشتي تهران زده مي‌شود و انتقادات زيادي نسبت به آن وجود دارد.

مهدي‌پور در خصوص نحوه امتيازبندي گفت: همه قبول دارند كه اين گونه عمل كردن اشتباه است و بايد اصلاح شود. حتي خود يزداني خرم و ربطي مازندران را بهترين هيات مي‌دانند. در اين رابطه به فدراسيون اعتراض كرده‌ام و به تيم ارزيابي ايراد گرفته‌ام. بايد از استان‌هاي سازنده در اين تيم نماينده باشد تا شاخصه‌ها به درستي لحاظ شوند. در ارزيابي مدال‌ها و ملي‌پوشان بايد 28 امتياز به مازندران تعلق مي‌گرفت نه 15 امتياز. متاسفانه مدال‌هاي آسيايي ناديده گرفته شده‌اند در حالي كه ارزش آن با جهاني به طورجداگانه بايد لحاظ شود. از لحاظ تعامل با فدراسيون نيز مشخص است كه كدام هيات بيشتر تعامل داشته است و در زمان انتخابات مشهود بود.(isna)



    ©2013 APG.ir