تعداد بازدید: 2190

توصیه به دیگران 1

جمعه 4 خرداد 1386-0:0

تصميم کبري!

نماينده كارگران شركت صنايع كاغذسازي حرير قائم شهرگفت:هيات مديره شركت تصميم به انحلال دارد.


نماينده كارگران شركت صنايع كاغذسازي حرير قائم شهر گفت: هيات مديره اين واحد تصميم دارد با تشكيل مجمع فوق العاده در مورخ 17 خرداد جاري، انحلال شركت صنايع كاغذسازي حرير را اعلام كند.


حسين بابايي افزود: محصولات توليدي اين واحد دستمال كاغذي، نوار بهداشتي، پوشك بچه و نيز خمير مواد اوليه بيشتر كارخانجات ايران و خاورميانه بوده است.


وي گفت: اين واحد قبل از واگذاري به بخش خصوصي از كارخانجات فعال و با چهار نوبت شيفت كاري در 24 ساعت و با فروش و سوددهي محصولات توليدي بود كه به دليل مديريت ضعيف بخش خصوصي، با بحران مواجه و تعطيل شد.


بابايي ادامه داد: شركت صنايع كاغذ سازي حرير در صورت داشتن يك مدير توانمند قادر خواهد بود دوباره توليد را از سر گيرد و كارگران نيز مشغول كار شوند.


وي اضافه كرد: اين واحد در هفت هكتار زمين در بهترين نقطه شهر قائم شهر واقع شده كه متاسفانه برخي را وسوسه فروش آن گرفته‌‏است و عدم سوددهي شركت حرير بي اساس و واهي است.
نماينده كارگران افزود: از مسوولان شهرستان قائمشهر و مازندران به خصوص فرماندار و استاندار مي‌‏خواهيم جلوي اين عمل غير قانوني و غير منطقي هيات مديره شركت حرير را بگيرند و نگذارند سرمايه ملي منطقه به هدر رود.(ilna)



    ©2013 APG.ir