تعداد بازدید: 2243

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 خرداد 1386-0:0

نماينده آمل:مجلس هفتم خودزني كرد

يوسفيان:برخي تصميمات مجلس نشان از افراط و تفريط دارد.



عزت الله يوسفيان، نايب رييس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هفتم با اشاره به انتخابات هيات رييسه مجلس، در خصوص عملكرد مجلس هفتم در پايان سال سوم مجلس، گفت: متاسفانه مجلس هفتم در بسياري از موارد خودزني كرد، به نحوي كه نتوانست پاسخگوي برخي از اقدامات خود باشد.

وي، با تاكيد بر اين‌‏كه برخي تصميمات مجلس با كاركارشناسي همراه نبوده است، افزود: طرح تثبيت قيمت‌‏ها و موضوع بنزين، چاهي بود كه خود نمايندگان براي مجلس كندند.


يوسفيان، ادامه داد: در طرح تثبيت قيمت‌‏ها نمايندگان از همان ابتداي ورود به مجلس قيمت بنزين و گازوئيل را ثابت كردند و اجازه ندادند به قيمت فوب خليج فارس فروخته شود؛ اما مسايل بعدي آن يعني دوگانه‌‏سوز كردن خودروها و خارج كردن خودروهاي فرسوده و تجهيز ناوگان حمل ونقل عمومي و ... را پي‌‏گيري نكردند.
يوسفيان، با اشاره به تثبيت قيمت‌‏ها، تصريح كرد: مجلس امروز مكافات آنچه را كه سال اول تصويب كرده بود را مي‌‏بيند.


نماينده آمل، خاطرنشان كرد: امروز براي بنزين وضعيتي ايجاد شده كه حتي خود نمايندگان و مسوولان دولتي نمي‌‏دانند چه اتفاقي رخ مي‌‏دهد.
وي، افزود: اين تصميمات مجلس همه نشان از افراط و تفريط دارد.


عضو فراكسيون اصولگريان، يادآور شد: بحث لايحه خدمات مديريت كشوري با آن همه سرو صدا و وعده و وعيد فرهنگيان و بازنشستگان در مجلس تصويب شد؛ اما امروز هنوز تكليف آن مشخص نيست و معلوم نيست اجرايي مي‌‏شود يا خير.


وي، با اشاره به برخي از تصميمات مجلس گفت: در بودجه سال 86 نمايندگان قيمت گازوئيل را 46 تومان تعيين كردند در فروردين با راي بالا به لايحه دولت مبني بر قيمت 16 تومان گازوييل راي مي‌‏دهند؛ اينها همه نشان از دوباره كاري مجلس دارد.
يوسفيان، افزود: متاسفانه از اين دوباره كاري‌‏ها در مجلس هفتم بسيار داريم و اشتباهاتي رخ داده كه قابل جبران نيست.(ilna)



    ©2013 APG.ir