تعداد بازدید: 2406

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

تجمعي ديگر

كارگران تجهيزات مدارس ايران در اعتراض به انحلال شوراي اسلامي كار تجمع كردند.


صبح امروز كارگران شركت تجهيزات مدارس ايران واقع در ساري نسبت به انحلال شوراي اسلامي كار از سوي مديريت اين شركت و نداشتن تشكل، اعتراض كردند كه درب كارخانه به روي كارگران بسته شد و كارگران در مقابل كارخانه تجمع كردند.

مرادعلي قاسمي زرين آبادي يكي از كارگران شركت تجهيزات مدارس ايران گفت: طي حكم اداره كل كار، اينجانب در مورخ 26/9/85 به عنوان هيات تشخيص در انتخابات شوراي اسلامي كار كارخانه تجهيز مدارس انتخاب شدم و با وجود پيگيري‌‏ها و مكاتبات فراوان با اداره كل كار و سازمان تشكلهاي كارگري و كارفرمايي، از برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي كار در اين شركت امتناع مي‌‏شود.(ilna)


  • يکشنبه 13 خرداد 1386-0:0

    برادر محترم اولاً اسم سرادر علي‌جان است نه جانعلي ثانياً ايشان مجموعه چند صد هزار نفري بسيج استان مازندران و سمنان را مديريت كردند. ثالثاً شركت تجهيزات با اعوان انصار كلهم 500 نفر نيرو بيشتر ندارد و چند هزار نفري وجود خارجي ندارد. ثانياً قبل از اعلام نظر در حالات اشخاص بيشتر مطالعه فرمائيد.

    • شنبه 12 خرداد 1386-0:0

      چه ربطی داشت این نظر آخری با موضوع . جانعلی شمشیربند ، حتی اگر شمشیر زن یکدست هم باشد کار مدیریت بر مجموعه حدود چند هزار نفری اهلیتی دیگر میخواهد که ایشان ندارند

      • اسماعيليپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 10 خرداد 1386-0:0

        سردار سرافراز شمشيربند امتحان خود در همه دورانهاي انقلاب پس داده و هرگز خطايي در كارنامه سراسر افتخار زندگيش ديده نميشود و در كارخانه هم با نگاه متوازن به مسائل كارگري و كارفرمائي سعي در ايجاد آرامش و اعاده توليد دارند.

        • چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

          این آقای جانعلی شمشیربند هم مشکلی برای ما شده است در تجهیزات مدارس هم به میخ میزند و هم به نعل قصد دارد باز هم کاندید شود

          • چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

            مدیریت آقای قناعت باعث میشود که کار اعتصابها به تمام مناطق جمعی کارگری و کارمندی هم بکشد . آنها کارگران را نهدید کردند. یکی از کارگران میگفت برای عروسی دختر آقای حسینی رئیس اداره کار تمام تجهیزات عروسی را از تجهیزات مدارس بردند و آنوقت برای حقوق کارگران کار را گران میکنند؟؟

            • چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

              بايد از آقايان گرداننده آشوب و تعطيلي كارخانه تجهيزات مدارس كه با اعمال خلاف قانون خود صدها جوان و كارگر ميانسال را بيكار كردند پرسيد اگر اعمال شوراي منحله كه توسط مراجع صلاحيتدار منحل شد منطبق بر قانون بود چرا آقايان در مراجع قضائي محكوم شدند.

              • چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

                ما خيلي از كارگران فريب جمعي معدود و دروغگو را خورديم كه هي ادعا مي‌كردند ما هر كار بكنيم كارخانه تعطيل نميشود و يا ميگفتند با آقاي احمدي‌نژاد تماس گرفتم گفتند اعتصاب كنيد و با اين حرفهاي دروغ ما را فريب دادند و 500 نفر از ما و نيروهاي شركتي عملاً بيكار شديم و نگران آينده شغلي خود و گذران زندگي هستيم.

                • چهارشنبه 9 خرداد 1386-0:0

                  شوراي كارخانه تجهيزات مدارس بدليل اعمال خلاف قانونشان از طرف شوراي تامين استان تعطيل شد نه از سوي مديريت كارخانه


                  ©2013 APG.ir