تعداد بازدید: 2412

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 10 خرداد 1386-0:0

موزه زباله !

دهکده توریستی کندلوس را همگان به خاطر موزه فرهنگی و تاریخی آن می شناسند اما در کنار این موزه ارزشمند موزه دیگری سر به فلک کشیده که با تلی از زباله تشکیل شده است!

 


 

این موزه که شاهکار شورای اسلامی کندلوس در دوره قبل و ادامه دهنده راه آنان که شورای جدید کندلوس می باشند زباله های خانگی را با استفاده از تراکتور به جای خارج نمودن از روستا به قسمت بالا دست روستای کندلوس برده و در حاشیه رودخانه تخلیه می کنندکه این امر علاوه بر بوی تعفن زباله توسط حیوانات وحشی به اطراف پخش می شودو موجبات هرگونه بیماری را برای مردم منطقه به وجود می آورد.

 علاوه بر این هر لحظه بر اثر بارش های تند و شدید بهاری در منطقه و سیلاب رودخانه مجاور زباله ها امکان هر گونه آلودگی زیست محیطی و بروز بیماریها باتوجه به شروع فصل گرما مردم کندلوس و چندین روستای حومه آن را تهدید میکند حال چه کسی مسئول این همه نابسامانی ها در کندلوس توریستی و روستاهای حومه آن می باشد.

خبر ديگر اين که پس از سالها بالاخره در بخشداری کجور تحولی ایجاد شد و این بخشداری فرد جدیدی را به خود دید. چندی پیش شمسعلی نورمحمدی به عنوان بخشدارجدید کجور و به جای مسرور بخشدار قبلی دراین منطقه منصوب و مشغول به کار شد.

 گفته می شود نورمحمدی که بخشدار جدید کجور شده است پیش از این یک معلم بوده است. به هر حال مسرور بخشدار اسبق کجور در جایگاه خود برای مردم کجور موثر واقع نشد ولی امید است نورمحمدی بتواند تحولات مثبت و مردم پسند در کجور به وجود آورد.

محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)


  • دوشنبه 14 خرداد 1386-0:0

    salam . mersi az khbaret
    enshalah nor mohamadi mosmer samar vaghe sha vad.

    • محسن بوالحسنیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 12 خرداد 1386-0:0

      N/A

      • شنبه 12 خرداد 1386-0:0

        این معضل بزرگ در سایر نقاط سبز و خدادادی کجور هم دیده میشود ولی افسوس کسی برای رفع این مشکل به آن توجه نمی کند


        ©2013 APG.ir