تعداد بازدید: 2259

توصیه به دیگران 1

شنبه 12 خرداد 1386-0:0

جلسه دفاعيه با حضور وزیر علوم برگزار شد

با حضور دکتر مهدی زاهدی وزیر علوم تحقیقات و فناوری جلسه دفاعیه دانشجوی دکترای ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد.

 


 حسین هدایتی پایان نامه خود را با عنوان مطالعه برخی رده ها از ابر گروه ها و ابر حلقه ها و فازی سازی آنها در حضور دکتر زاهدی و داور جلسه پرفسور شریف از دانشگاه شیراز ارائه وموفق به اخذ مدرک دکتری شد.

 وی از دانشجویان مستعد دانشگاه مازندران بود که مقالات علمی و تحقیقاتی بسیاری در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی چاپ و مقطع کارشناسی ارشد را نیز با معدل 17 در دانشگاه مازندران گذرانده است.

حسین هدایتی برای انجام پروژه پایان نامه خود از راهنمایی دکتر رضاعامری مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران استفاده کرده است. یاد آور می شود دکتر زاهدی که روز پنجشنبه 10 خرداد در دانشگاه مازندران حضور یافت پس ازاتمام جلسه دفاعیه از پژوهشکده ابرساختارهای جبری و ریاضیات فازی دانشکده علوم پایه و دانشکده تربیت بدنی بازدید کرد.
روابط عمومی دانشگاه مازندران - (um@umz.ac.ir)


  • يکشنبه 13 خرداد 1386-0:0

    واقعاً كه آيا وزير علوم در جلسه دفاعيه دانشجويان غير رياضي دانشگاه مازندران هم شركت مي كند يا وجود آقاي دكتر عامري دانشجوي سابق وزير در وزارتخانه و روابط گروم اين دو با هم عامل شركت وزير بوده است؟ ما دانشجويان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل هم خواهان شركت وزير در جلسه دفاعيه خود هستيم.


    ©2013 APG.ir