تعداد بازدید: 2304

توصیه به دیگران 1

شنبه 12 خرداد 1386-0:0

منفعت و ديگر هيچ

مدير عامل شركت دخانيات استان مازندران گفت:توليد دخانيات در كشور براي منفعت داخلي است!


محمود كاظم‌زاده  اظهار داشت: دخانيات يك صنعت جهاني و غير قابل پيشگيري است كه در ايران نيز از چند نظر قابل بيان و تشريح است. مدير عامل شركت دخانيات استان مازندران تصريح كرد: اول اين‌كه از نظر اشتغال‌زايي 10 هزار نفر در كشور به صورت مسقيم با آن در ارتباط هستند و چندين هزار نفر نيز هم به صورت غير مستقيم از نظر كشت، اشتغال فصلي و فروش مشغولند كه در صورت عدم توليد دخانيات اين تعداد بيكار مي‌شوند.


وي در ادامه به فعاليت‌هاي ورزشي اين شركت اشاره كرد و گفت: اداره دخانيات در امور ورزشي فعاليت دارد و داراي چند تيم مختلف ورزشي در سطح كشور است.


كاظم‌زاده مجدداً يادآور شد ما با اصل دخانيات مخالفيم اما با توجه به اينكه كشورهاي دنيا در حال گسترش، تبليغ و تصرف بازارهاي دخانيات دنيا و به ويژه ايران هستند در نتيجه اگر ايران توليد را قطع كند اولاً نمي‌تواند جلوي قاچاق را بگيرد در نتيجه بيشتر از توليد دخانيات متضرر خواهد شد، پس براي جلوگيري از تصرف كشورهاي دنيا بر بازار ايران مجبور به توليد هستيم!


مدير عامل شركت دخانيات استان مازندران معتقد است كه در كشور و در كل دنيا دخانيات بايد از بين برود ولي چون نمي‌توانيم اين نظر را بر كل دنيا و حتي در كشورمان اجرا كنيم هر روز تكنولوژي و قاچاق در حال گسترش است.


كاظم‌زاده تصريح كرد: نمي‌توانيم دست از توليد و گسترش برداريم با اين پيش‌شرط كه كشورهاي دنيا به راحتي مي‌توانند بر بازار دخانيات ايران تسلط پيدا كنند پس بهتر اين است كه خودمان توليد داشته باشيم و اجازه ندهيم كشورهاي خارجي در اين زمينه بازار ايران را در دست بگيرند.


كاظم‌زاده تاكيد كرد: با توجه به اصل و فلسفه دخانيات، ما هم مخالف مصرف دخانيات از طرف خود و مردم هستيم.(farsnews)



    ©2013 APG.ir