تعداد بازدید: 3244

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 خرداد 1386-0:0

قتل در چمازکتي

پسر ۱۵ ساله قائم شهري كه در اقدامى هولناك دختر دايى ۳ ساله اش را با ضربات چوب و سنگ به قتل رسانده بود، پس از دستگيرى به قتل اعتراف كرد.


اين حادثه نيمه شب پنج شنبه در يكى از روستاهاى اطراف شهرستان قائم شهر رخ داد.عصر جمعه مرد جوانى در حالى كه هراسان و مضطرب بود، به كلانترى مراجعه و مأموران را در جريان ماجراى ناپديد شدن دختر ۳ ساله اش قرار داد.

وى گفت: شب گذشته در خانه خواهرم در روستاى «چمازكتى» ميهمان بوديم، نيمه شب دخترم از اتاق بيرون رفت، اما ديگر بازنگشت. صبح كه متوجه غيبتش شديم به تمامى جاهايى كه احتمال مى داديم بتوانيم ردى از او به دست آوريم سر زديم، اما تلاش هايمان بى فايده بود و از «مينا» خبرى نشد.

به دنبال طرح اين شكايت، پليس با حضور در خانه روستايى تحقيق درباره ماجراى ناپديد شدن اسرارآميز «مينا» كوچولو را آغاز كرد.در حالى كه ساعتى از آغاز بررسى ها مى گذشت، مأموران با به دست آوردن آثار برجاى مانده از سوختن لباس هاى پلاستيكى در قسمتى از خانه روستايى و مظنون شدن به حركات و رفتار پسر ۱۵ ساله صاحبخانه، او را مورد بازجويى قرار دادند.

در حالى كه «ايمان» با طرح ادعاى ابتلا به بيمارى روحى - روانى سعى داشت خود را از اين ماجرا بى اطلاع نشان دهد، كارآگاهان با مشاهده آثار و نشانه هاى سوختگى قسمتى از موهاى سر و ابروى وى، او را به عنوان عامل جنايت بازداشت كردند.

متهم نوجوان وقتى دريافت پليس او را به عنوان عامل جنايت شناخته است، در اعتراف هاى تكاندهنده اى جزئيات جنايت را بازگو كرد.وى گفت: شب حادثه، خوابم نبرد. به بهانه رفتن به دستشويى دختردايى ام را با خودم بيرون بردم.

در حياط بوديم كه كنترلم را از دست دادم و با چوب و سنگ به جانش افتادم. وقتى اطمينان پيدا كردم او مرده است، جسدش را به آتش كشيده و به جاى ديگرى انتقال دادم. با دستور بازپرس ويژه قتل دادسراى قائم شهر تحقيقات پليسى براى يافتن علت و انگيزه واقعى جنايت ادامه دارد.(iran-newspaper)



    ©2013 APG.ir