تعداد بازدید: 3700

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 خرداد 1386-0:0

نماينده آمل:با ازدواج موقت موافقم

عزت الله يوسفيان-عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس- گفت: ازدواج موقت در صورت رفع خلاءهاي قانوني آن راهكاري مناسب خواهد بود.


 

عزت الله يوسفيان- نماينده مردم آمل- در واكنش به اظهارات اخير وزير كشور مبني بر ترويج ازدواج موقت گفت: بحث ازدواج موقت از مسايلي است كه جزو آموزه‌هاي ديني و شرعي ماست و در حال حاضر نيز زنان زيادي بدين صورت زندگي مي‌كنند و اين واقعيتي است كه در كشور وجود دارد و نمي‌توان از آن چشم پوشي كرد.

وي افزود: حال كه دولت براي حل مشكلات جوانان ازدواج موقت را رسما اعلام مي‌كند بايد با كار كارشناسي عميق و جامع نگر دست به فرهنگ سازي آن بزند.

يوسفيان با اشاره به خلاءهاي قانوني موجود در ازدواج موقت گفت: خلاءهاي قانوني از قبيل كودكان حاصل از اينگونه ازدواج‌ها، نفقه، مهريه و آينده زنان پس از سپري شدن دوره ازدواج موقت وجود دارد كه دولت بايد ابتدا در رفع آنها بكوشد تا اين موضوع موجب سوءاستفاده برخي مردان هوسران قرار نگيرد.

نماينده آمل تاكيد كرد: ترويج ازدواج موقت براي حل مشكلات جوانان با توجه به شرايط كنوني جامعه مناسب است اما اگر بدون كار كارشناسي صورت گيرد ممكن است آثار منفي در پي داشته باشد.(mellat.majlis)



    ©2013 APG.ir