تعداد بازدید: 3113

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 خرداد 1386-0:0

مدار بسته

هشدار پليس مازندران: بانوان به مجالس مختلط و مشكوك نروند.


رئيس اداره اماكن فرماندهي انتظامي مازندران با تاكيد بر ضرورت پرهيز بانوان و دختران جوان از حضور در مراسم هاي مختلط و مجالس غير شرعي و غير اخلاقي گفت: بررسي ها نشان مي دهد كه سرمنشأ بسياري از انحرافات اخلاقي و اجتماعي از مجالس مختلط و غير اخلاقي آغاز شده و در اين گونه مجالس ميزبانان يا عواملي ديگر مي كوشند با توسل به انواع ترفندها و حيله ها طعمه هايي را براي خود شكار كنند تا بعداً از آنها در جهت مطامع غير اخلاقي خود بهره برداري نمايند.

سرهنگ قاسمي گفت: يكي از نمونه هاي عبرت آميزي كه چندي پيش با تلاش ماموران انتظامي استان و پس از مدت ها عمليات كنترل و مراقبت پليس كشف شد مربوط به ماجراي نصب دوربين هاي مدار بسته در يك تالار برگزاري مجالس زنانه بود كه خوشبختانه عوامل اين اقدام غير اخلاقي و شرم آور پيش از هر گونه اقدام و بهره برداري دستگير شدند.

رئيس اماكن انتظامي استان افزود: عده اي معلوم الحال با تدارك مراسم و مجالس زنانه يا با توسل به ترفندهايي با رخنه و نفوذ در مكان هاي برگزاري اين گونه مجالس اقدام به فيلم برداري از مجالس مخصوص بانوان نموده و سپس با تهديد تكثير فيلم اقدام به اخاذي و تقاضاهاي نامشروع مي كنند كه متاسفانه نمونه هاي از اين دست بسيار است.

سرهنگ قاسمي همچنين با هشدار به خانواده ها و والدين تصريح كرد: والدين بايد بيش از پيش مراقب رفتار و همنشيني فرزندان جوان خود باشند.

رئيس اداره اماكن فرماندهي انتظامي مازندران در پايان تاكيد كرد: نيروي انتظامي با تمام توان با اراذل و اوباش و مزاحمين نواميس مردم برخورد خواهد كرد.(bashirnews)



    ©2013 APG.ir