تعداد بازدید: 2778

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 خرداد 1386-0:0

نماينده قائم شهر:مردم انتقادهاي جدي نسبت به وعده هاي عمل نشده دولتمردان دارند

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به اين‌كه مردم از تند‌روي‌هاي سياسي گريزانند، گفت: هيچ جريان سياسي هم حق تحميل خودبه مردم را ندارد.


ولي‌الله رعيت افزود: انتخابات مجلس هشتم با پيشنهاد وزارت كشور و موافقت شوراي نگهبان در 24 اسفند سال جاري در تمامي نقاط كشور برگزار خواهد شد‌.


وي با اشاره به فعاليت عمده گروه‌ها و احزاب سياسي در انتخابات پيش روي خاطر‌نشان كرد‌:‌ هر يك از گروههاي اصولگرا و اصلاح‌طلب براي اختصاص كرسي‌هاي بيشتر مجلس به خود، برنامه‌هاي بسياري را اجرا مي‌كنند‌.


نماينده مردم سوادكوه و قائم شهر در مجلس هفتم با اشاره به انتخابات اخير شوراي شهر تهران‌ اظهار داشت: در انتخابات آتي افراد با تجربه با گرايش سياسي متعادل از اقبال بيشتري بر‌خوردارند.


رعيت اضافه كرد: اگر گروههاي اصولگرا و اصلاح‌طلب افرادي با گرايش‌هاي سياسي تند را وارد عرصه انتخابات كنند اين افراد از شانس كمتري نسبت به افراد اجرايي و كارآزموده بر‌خوردارند.


وي درصد آراي سياسي را در انتخابات پايين ارزيابي كرد و ادامه داد: همه انتخابات بر‌اساس گرايشهاي سياسي نيست، بلكه عملكرد اجرايي و قوميت نيز در تعيين آرا نقش اساسي دارند.


نماينده مردم سوادكوه و قائم شهر در مجلس هفتم ديدگاه مردم و عملكرد دولت را تعيين كننده شانس اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم دانست و افزود: مردم انتقادهاي جدي نسبت به برخي وعده هاي عمل نشده دولتمردان دارند.


رعيت افزود: زماني كه وعده‌ها تحقق پيدا نكند و انتظارات مردم عملي نشود اقبال به سمت ديگري خواهد بود‌.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به اين‌كه هيچ جريان سياسي حق تحميل خودش را به مردم ندارد، تصريح كرد‌: زماني اين امر قابل اجرا است كه آن جريان بتواند انتظارات مردم را بر‌آورده كند و به وعده‌هايش جامه‌ي عمل بپوشاند.


رعيت در پايان با اشاره به اين‌كه حزب اعتماد ملي در حال شناسايي افراد مورد نظر خود در استانها و شهرستانها براي حضور در انتخابات مجلس هشتم است، گفت: تلاش تمام گروههاي اصلاح طلب بر ارائه ليستي مشترك در انتخابات مجلس هشتم است‌.(farsnews)



    ©2013 APG.ir