تعداد بازدید: 4722

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 20 خرداد 1386-0:0

همه کارهاي يک شهردار

حمیدرضا ربیع پور،شهردار فریدونکنارگفت:شهرداری نهاد نظافت شهری و آسفالت نيست.

 


شهردار فریدونکنارگفت:شاهد تحولات اساسی فرهنگی،گردشگری در فریدونکنار خواهیم بود.

 حمیدرضا ربیع پور افزود:فریدونکنار شهر زیبایی جهت جذب گردشگر می باشد اما قبل از آن باید برنامه های زیر بنایی را در این شهر انجام داد و همچنین نسبت به آماده نمودن امکانات رفاهی برای مردم تلاش نمود.

 ربیع پور همچنین از ایجاد معاونت فرهنگی،هنری شهرداری خبر داد و گفت:این طرح را در شورا مطرح خواهم نمود و امیدوارم که مورد موافقت اعضای شورای شهر نیز قرار گیرد .

 ربیع پور تاکید کرد:مردم نباید به شهرداری به عنوان یک نهادی که کار نظافت شهری و آسفالت را برعهده دارد نگاه کند بلکه این نهاد در همه زمینه ها می تواند به ارائه برنامه بپردازد و باید نوع نگاه را تغییر دهند.وي گفت: در نظر دارم روی نقطه نقطه شهر کار کنم و تحولات اساسی در زمینه های مختلف در شهر با کمک اعضای شورای شهر ایجاد نمایم.

شهردار فریدونکنار در بخش دیگری از این گفت و گوبه بحث درنای سفید سیبری که به این شهر مهاجرت می کند پرداخت و افزود:این پرنده که در جهان نادر است به این شهر سفر می کند که در نظر دارم با استفاده از پژوهشگران بر روی این پرنده و چگونگی مهاجرت آن تحقیق کنم و برنامه های خاصی را سالانه با حضور و فعالیت جوانان منطقه اجرا نمایم.

 وی در مورد ورزش چنین گفت:یادم می آید در گذشته در رشته ورزشی کشتی،فریدونکنار حرفی برای گفتن داشت اما در حال حاضر خیلی کم رنگ است که وظیفه پرداختن به آن بر عهده تربیت بدنی است اما در نظر دارم برنامه ورزشی شهر را به عنوان یکی دیگر از برنامه های معاونت فرهنگی،هنری تعریف نموده و به گسترش آن بپردازم.

ربیع پور در این مورد که آیا قصد تغییر نیرو را دارد یا نه گفت:من تا کنون تصمیم بر تغییر هیچ نیرویی نگرفتم اما سیاست کاری بنده استفاده از نیروهای با تجربه و با تخصص است زیرا می خواهم برای آبادانی شهر تلاش نمایم پس باید از نیروهایی استفاده کرد که بتوانند برای شهر دلسوز باشند که در این مورد هم با مشورت اعضای شورا تصمیم می گیرم.

وی به زیبا سازی و برنامه های درون شهری نیز اشاره نمود و گفت:باید شهرداری در زیباسازی شهر خیلی فعال باشد و بتواند شهری تمیز و آباد برای مردم داشته باشد که در این زمینه در نظر دارم با استفاده از کارشناسان ضمن برنامه ریزی مناسب به اجرای طرحههای مختلف بپردازم تا بتوانیم مردم را از داشتن شهری زیبا راضی نگه داریم.

 وی همچنین از انتشار نقشه فریدونکنار خبرداد و گفت:در این بخش نیز باید برای شناسایی شهر به مسافرین اقداماتی صورت پذیرد که در نظر دارم با هماهنگی شرکت های تبلیغاتی که انتشار آن هیچ گونه هزینه ای هم برای شهرداری دربر ندارد این کار را انجام دهم.

حمیدرضا ربیع پور در مورد نحوه اطلاع رسانی شهر گفت:در این بخش در نظر دارم با تخصصی نمودن روابط عمومی شهرداری وهماهنگی آن با معاونت فرهنگی،هنری گامهای مثبتی را در زمینه اطلاع رسانی به مرم بردارم که از جمله آن را می توانم به راه اندازی سایت اینترنتی شهرداری که در آن علاوه بر انعکاس اخبار اطلاعات فرهنگی،جغرافیایی شهر ارتباط با مسئولین شهر دیده می شود و همچنین انتشار ماهنامه خبری شهرداری و توزیع آن بین عموم وتهیه و تدوین گزارش هایی در قالب سی دی های تصویری از برنامه های اطلاع رسانی این جانب می باشد.

شهردار فریدونکنار ادامه داد:یکی از مشکلات مردم عدم اسکان و جابه جایی کارگران فصلی است که شکل بدی را به شهر داده در نظر دارم با حمایت دیگر مسئولان شهر فکری برای رفع این مشکل نمایم.

ایشان همچنین در مورد ارتباط خود با اعضای شورای شهر گفت:تمام برنامه های اجرایی را با هماهنگی شورا انجام خواهم داد و فکر می کنم بتوانم با حمایت اعضای شورای شهر که انها هم تمام تلاش شان برای ایجاد شهری ایده آل برای مردم است برنامه های خود را پیش ببرم.

وی از برگزاری جشنواره تابستانی فریدونکنار خبر داد و گفت:از آنجایی که فریدونکنار در میان چند شهر توریستی دیگر از جمله محمود آباد و بابلسر قرار دارد باید برای ثایت ماندن مسافر نیز اقداماتی انجام داد که یکی از آنها اجرای جشنواره تابستانی فریدون کنار در ساحل این شهر است که در طول روز بازارچه دایر باشد.

  گفتنی است حمیدرضا ربیع پور 2سال عضو شورای شهر و 2سال و نیم به عنوان شهردار منطقه کلاردشت بود.
فرستنده:لاله انگورج تقوی - (lale72005@yahoo.com)


  • چهارشنبه 17 شهريور 1389-0:0

    با سلام هر چند اين سلام هم چون واجب بود انجام دادم شهردار ميخوام ببينمت خيلي گله دارم من وليعصري هستم يه دانشجويي كه كلي حرف براي گفتن داره و يه وبلاگ انتقاد اميز نسبت به شهر هم راه انداختم ميگن بايد وقت قبلي داشته باشي. حرفاي قشنگ زدن راحته ولي عمل كردن چي اين حرفا رو تو مسجد وليعصر هم زدي كو عمل ازت خواهش مي كنم كاري كن ببينمت

    • مسعود احمدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 9 مرداد 1389-0:0

      با سلام خدمت همشهریان محترم
      من از شهریور سال 86 افتخار وکالت شهردار محترم جناب آقای ربیع پور را در شهرداری فریدونکنار بر عهده دارم.
      شاید باور نفرمایید که چقدر منطق و روراستی در کار آقای ربیع پور وجود دارد.
      لطف ایزد است که ایشان هم تخصص و هم تعهد را یکجا دارند و با این دو بال توانسته از مشکلاتی که بعضی از منتقدان غیر منصفش بر سر راه او و شهرداری گذاشته است رهایی یابد. فراموش نکنید اشکال در همه جا وجود دارد، لکن یک مدیر همواره مورد سوال است.
      بنده گواهی میدهم که ایشان در درجه بندی تقصیرات مدیران ، کمترین مسئولیت را داشته و دارد چرا که حلقه های اتصال یک مدیر با مردم ، کارمندان آن کدیر می باشند که به نظر اینجانب بعضی از نیروی انسانی شاغل در شهرداری از توانایی قابل توجهی در بهره مند نیستند و بیشتر به این می ماند که شهرداری ، پدری می باشد که مجبور است بار فرزندش را بر دوش کشد .

      • یکی از شهروندانپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 2 ارديبهشت 1389-0:0

        جناب آقای شهردار
        با سلام، احتراما باید به استحضار برسانم که اینجانب نماینده ای از یک گروه تحصیل کرده در این شهر می باشم و در خلاصه اعتراضاتی که نسبت به شهرداری این شهر، بخصوص شخص محترم شهردار است تنها به این نکته بسنده می کنم که زمانی که شهردار یک شهر به تحصیلات کارمندان خود توجهی ندارد و کسی که در حال حاضر با بالاتزین مدرک تحصیلی در این ارگان مشغول به کار است با حداقل حقوق و کاملا زیر بار اقساط می باشد و از اوضاع نزدیک ترین افراد در محیط کاری بی توجهی می نماید چگونه می تواند به افراد تحصیل کرده شهر توجه داشته باشد. لازم به ذکر است که اوضاع نا به سامان شهری، وضعیت نابسامان ساخت و ساز و...... و رسیدگی به شهر کاملا یک فرد مسئول را زیر سئوال می برد. جناب آقای شهردار لطفا از این طزیقه صحبت ناراحت نباشید از آنجا که می دانیم شما نیز فرد تحصیل کرده ای هستید ولی این درد دل خیلی از افراد می باشد که در حال حاضر در خدمت شما مشغول به کار می باشند که یکی از افراد را مثال زده ایم. لااقل در مورد این فرد مورد مثال به فکر استخدامی باشید. من یکی از همسایگان ایشان می باشم و می دانم چگونه ایشان و همسر جوانشان با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند. واقعا شروع زندگی با یک جفت حلقه و قرض زیاد که خانواده همه را بر دوش این دو جوان گذاشته اند دل هر کسی را به درد می آورد. باز هم از لحن صریح خود پوزش می طلبم و خواهشمندم که توجهی به این فرد(س-م-م-ف) داشته باشید. البته لازم به ذکر است که ایشان اصلا در جریان این مکاتبه نمی باشند و خواهشمند است در این مورد با ایشان مطلبی بازگو نگردد. با تشکر. البته نظراتی نیز با کمترین هزینه وبهترین بازدهی برای شهرداری محترم داریم که در اولین فرصت تقدیم می گردد. مگر این شهر از شهرستانهای مجاور چه کم دارد؟....

        • يکشنبه 31 تير 1386-0:0

          امید وارم فقط به فکر روستا هم باشید مخصوصا روستاهای سوته فرم حیدرکلا و ملا کلا دست شما درد نکند

          • يکشنبه 3 تير 1386-0:0

            دوست وهمكارگرامي عزت وسربلندي شمارادرتحقق اهداف مديريت شهري كه همانافراهم نمودن امنيت واسايش وعمران واباداني ورفاه اجتماعي است ارزومندم@ارادتمندجعفر پرج

            • پنجشنبه 24 خرداد 1386-0:0

              omidewarim Shahrdare mohtarame Feridonkenar faghat ahle harf nabashad, balke bishtar ahle amal, bebinim dar amal ta che andase mowafagh wa khedmatkare waghei mardome zahmatkesh Feridonkenar khahad bud ia nah. mardom shahrdarhaie khub ra hargez faramush nakhahand kard, haymchon shardar Ghalebandi ke derakhtkari kenar khiaban iadegar ust

              • مهدي آزاديپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 20 خرداد 1386-0:0

                من به شهردارعزيزفريدون كنار كه داراي اين ديد بلنداست ،تبريك ميگويم .اميدوارم طبق نصيحت رهبرمعظم به اقاي رئيس جمهور دراوايل كاري ايشان ،درانجام كارهاي خودعجله نكنندوباصبرومتانتي كه دارند به اين اهداف خودبرسندودراين كارهمه مردم بايد به ايشان كمك كنند.

                • يکشنبه 20 خرداد 1386-0:0

                  سلام.خوشبحال فريدونكناريها به مردم فريدونكنار تبريك ميگم كه با راي خودشون آدمهاي خوش سليقه انتخاب كردند كه شايسته سالاري الگوي انتخاب اونها هم شدبا آرزوي موفقيت براي مهندس عزيز بايد بگويم ايشان شهردار ماهم بوده و شما با گذشت 2 سال از تصديگري ايشان از رياست شهر نوين كلاردشت همچنان مي توانيد از بسترسازيهاي ايشان در همه زمينه ها استفاده بهينه را ببريد.همانگونه كه شهردار قبلي بردند و پزش را دادند.


                  ©2013 APG.ir