تعداد بازدید: 2391

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 تير 1386-0:0

مرد آسماني

تلاش اصولگرايان براي متقاعد كردن لاريجاني جهت کاندیداتوری مجلس هشتم.


 حسن غفوري فرد گفت: لاريجاني از شخصيت هايي هستند كه بيشتر در هوا هستند تا در زمين.لاريجاني نيز در ابتداي سخنراني خود گفت: درست است كه ما بيشتر در هوا هستيم اما پايمان را در زمين به جايي بند مي كنيم (اشاره به حضور در مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري) كه بعدا" ضرر نكنيم.

يك شخصيت حزبي مطلع در يك تشكل اصولگرا خبر داد:جمعي از اصولگرايان در تلاش هستند علي لاريجاني دبير شوراي عالي امنيت ملي را متقاعد كنند كه در انتخابات مجلس هشتم شركت كند تا در صورت ورود به مجلس هشتم به عنوان رييس مجلس برگزيده شود.

برخي از اصولگرايان معتقدند حضور علي لاريجاني در پست رياست مجلس مي تواند بسيار موثر باشد.

لاريجاني عصر پنجشنبه با حضور در سومين مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري كه براي بررسي آخرين وضعيت رايزني ها درباره انتخابات مجلس هشتم در مجتمع امام خميني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شده بود سخنراني بيش از يك ساعته اي انجام داد كه بخشي عمده اي از آن درباره انتخابات مجلس هشتم و تلاش هاي نيروهاي اصولگرا و دستاوردهاي اصولگرايان بود.

سخنراني لاريجاني به حدي به طول انجاميد كه حبيب الله عسگراولادي رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري در سخنانش پس از سخنراني لاريجاني نسبت به طولاني شدن اين سخنان انتقاد كرد و گفت: كه لاريجاني همه فرصت ما را گرفت و مجبوريم بقيه مراسم در به طور خلاصه و با سرعت برگزار كنيم.

حسن غفوري فرد که به عنوان نايب رييس اول جبهه پيروان خط امام و رهبري رياست سومين مجمع عمومي را بر عهده داشت پيش از آغاز سخنراني لاريجاني گفت: لاريجاني از شخصيت هايي هستند كه بيشتر در هوا هستند تا در زمين.

لاريجاني نيز در ابتداي سخنراني خود گفت: درست است كه ما بيشتر در هوا هستيم اما پايمان را در زمين به جايي بند مي كنيم (اشاره به حضور در مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري) كه بعدا ضرر نكنيم.

اين اولين حضور لاريجاني در يك نشست انتخاباتي بود كه در آن به طور مفصل در خصوص انتخابات سخنراني کرد.(asriran)


  • نصراله اکراسریانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 2 تير 1386-0:0

    دکتر لاریجانی شخصیت فرهیخته است که توانست با درایت بعنوان یک مازندرانی بحث پیچیده هسته ای رو بدون امتیاز دهی در عرصه بینالمللی به پبش ببرد. مثل او در تفکر سیاسی و هوش ونبوغ علمی کم داریم او را قربانی سیاست بازی نکنیم .نصراله اکراسریان از رامسر

    • شنبه 2 تير 1386-0:0

      ناطق رئیس مجلس بودچه گلی به روی مازنیها زدکه لاریجانی رئیس بشه بزنه؟


      ©2013 APG.ir