تعداد بازدید: 4250

توصیه به دیگران 2

شنبه 2 تير 1386-0:0

کلیپي براي اذان

با صدای مرحوم موذن زاده اردبيلي، کليپ اذان در کندلوس درحال ساخت است. 


 کلیپ اذان در کندلوس در حال تصویر برداری است. جواد زین العابدینی -تهیه کننده این کلیپ گفت:این کار به سفارش ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد کشور و مرکز موسیقی صدا و سیمای ایران ساخته می شود .

وی افزود:کلیپ اذان کاری خارق العاده و متفاوت با سایر کلیپ های اذان که از تلویزیون پخش می شود ،می باشد.شروع کار در مسجد امیر المومنین تهران و برخی مساجد تهران بود تا اینکه برای ادامه تصویر برداری به کندلوس آمدیم.

زین العابدینی در خصوص انتخاب کجور برای ادامه تصویر برداری کلیپ اذان گفت: به دلیل رفت و آمدی که با برخی از کندلوسی ها داشتم فضای بکر و زیبای آن در ذهنم برای انجام یک کار تلویزیونی باقي ماند، تا اینکه گروه را برای ادامه کار به کندلوس آوردم.

 وی در باره چگونگی صحنه های کلیپ اذان اظهار داشت:هر قسمت از اذان صحنه های خاص و مرتبط با خودش را داردکه این کار برای اولین بار انجام می شود جواد زین العابدینی در پایان تصریح کرد : در کلیپ اذان تا کنون چهارصد نفر فعالیت کردند.بالای ده هزار ساعت نیز وقت صرف شد و به مدت سه ماه نیز بررسی فیلمنامه آن کار شد.

وي گفت: این کلیپ از اواخر تیر ماه 1386 برای پخش از شبکه های سراسری سیما به روی آنتن می رود. از کارهای قبلی جواد زین العابدینی می توان به کلیپ ایران ،هوای وطن، نقاش، با شما و ذوالجناح اشاره کرد.

عوامل کلیپ اذان به شرح زیر می باشد: نویسندگان:فاطمه علی محمدی و یحیی منصور موید -تصویر بردار : ناصر محمودکلایه- طراح صحنه: قاسم مربی اجرای دکور:سعید مربی -گریم و لباس :سعید چمنی مشاور:مریم نفریه

محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)



©2013 APG.ir