تعداد بازدید: 2002

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 تير 1386-0:0

امام جمعه محمودآبادخطاب به منتقدان:با اين دولت منصف باشيد وکفر نعمت نکنيد

 

موسوي از سوم تيرماه به عنوان يكي از رخدادهاي مهم سياسي كشور ياد كرد و گفت: در اين روز مردم رئيس جمهوري را برگزيدند كه در منطقه و جهان اثرگذار شده است.


موسوي در پيامي اظهار داشت: حاصل انتخاب مردم در سوم تيرماه انتخاب شخصيتي بود كه امروز با گفتمان ارزش گرايي و اصول گرايي سكان اجرايي كشور را بر عهده گرفته است.


وي با بيان اينكه جهت‌گيري رئيس جمهور بسيجي، نام ايران و شخصيت ايراني را پرآوازه كرده است تصريح كرد: ثمره اين انتخاب تفكر خدمت به روحانيت، نوكري مردم، حركت و حضور در اقصي نقاط كشور و درگير كردن دولتمردان با مشكلات دور و نزديك كشور و همچنين پاسخگو بودن مسئولان در قبال مردم بوده است و اين ثمرات نيز ادامه خواهد داشت.


امام جمعه محمود آباد به گروه‌هاي سياسي توصيه كرد: اگر به اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل سياسي، مجمع روحانيون و مجمع روحانيت وابسته هستند از در انصاف با اين دولت برخورد كنيد و با نعمت‌هاي خدا از روي كفران وارد نشويد.


وي با اشاره به بياني از بيانات مقام معظم رهبري كه صراحتاً فرمودند، بايد با دولت اصولگرا همراهي كرد خاطر نشان كرد: امروز اصولگرايي در كشور به ايدئولوژي خدمت و تلاش تبديل شده است.(farsnews)



    ©2013 APG.ir