تعداد بازدید: 2092

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 6 تير 1386-0:0

ناگهان سهميه

به دنبال اعلام سهميه‌بندي بنزين،از شب گذشته‌ صف‌هاي طولاني براي گرفتن بنزين خارج از طرح در پمپ بنزين‌هاي استان مازندران‌ ايجاد شده است.


farsnews خبرداد:مسير‌هاي منتهي به پمپ بنزين‌هاي استان به دليل حجم بالاي خودروها ترافيك سنگيني را موجب شد.


 صاحبان خودروها بعد از اعلام طرح سهميه‌بندي بنزين از طريق رسانه‌ها، به پمپ‌بنزين‌ها سرازير شدند‌‌ تا قبل از اجراي اين طرح سوخت خودرو‌هاي خود را با‌ ايجاد راهبندان در مسير‌هاي اصلي رفت و آمد‌ تهيه كنند.
خودرو‌داران با اعتراض نسبت به اين طرح از عدم اطلاع‌رساني به موقع و مناسب مربوط به سهميه‌بندي گله‌مند بودند.
يكي از صاحبان خودور كه در پمپ بنزين ميدان امام شهرستان ساري حضور داشت گفت، سه ساعت در صف بودم،‌ ولي به علت حجم بالاي خودور و ايجاد صف طولاني موفق به دريافت بنزين در قبل از اجراي اين طرح نشدم.

اما mellat.majlis هم نوشت:نمايندگان مجلس در پي اجرا شدن طرح سهميه‌بندي بنزين به علت نارضايتي مردم و مشكلات ناشي از اجراي اين طرح، طرح توقف سهميه بندي بنزين را با قيد سه فوريت تهيه و به مجلس تقديم كردند.

خبرگزاري ها هم از تهران خبر دادند که: به دنبال اعلام ناگهانی اجرای سهمیه‌بندی بنزین سه شنبه شب حداقل 5 جایگاه عرضه این فرآورده سوختی در آتش سوخت و تخریب شد.اگرچه پمپ های بنزین این جایگاه ها کاملا بسته بود و آتش سوزی ها به دلیل وجود بنزین نبوده است اما ساختمان و تلمبه های این جایگاه و دیگر تجهیزات موجود در جایگاه به آتش کشیده شد.

گزارش farsnews را هم اين جا بخوانيد:http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8604060089

  



    ©2013 APG.ir