تعداد بازدید: 2009

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 تير 1386-0:0

آب است و قليان!

مدیرکل شیلات مازندران در نامه ای به فرماندار بابلسر نسبت به وجود دکه های چای و قلیان غیر مجازی که در رودخانه بابلرود قرار گرفته اند اعتراض کرد.


 حسن حبیب نژاد در این نامه نوشت : رودخانه بابلرود بابلسر زیست گاه طبیعی انواع آبزیان است و از رودخانه های مهم شیلاتی محسوب می شود که متأسفانه از سوی افراد مستقر در دکه های چای و قلیان فروشی در داخل حریم آن، به بهانه ایجاد محلی برای تفرج و صرف اوقات فراغت و پذیرایی از مهمانانی که به این شهرستان مراجعه می کنند، احداث شده است.

 وی ادامه داد: بيشتر این دکه ها مأمن فرصت طلبانی شده است که به صورت غیر قانونی و با روش های نامطلوب به صید ماهیان مولد در فصل تخم ریزی ماهیان ( در همین فصل) پرداخته و لطمات جبران ناپذیری به ذخایر آبزیان دریای خزر وارد می آورند.

 وی در این نامه از فرماندار خواست نسبت به برچیده شدن بساط این متجاوزان به حریم رودخانه و منابع ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

 یاد آور می شود در خصوص ساخت و ساز های غیر قانونی در بستر رودخانه ، استاندار مازندران نیز به محمدرضا نادری ، فرماندار بابلسر دستور برخورد برخورد و پیگیری را داده است.

مهدي عربي - (arabinews@yahoo.com)


  • پنجشنبه 7 تير 1386-0:0

    جناب مدیرکل محترم هدف شما بسیار مقدس خوب است ولی موضوع اینست که چرا به اینها مجوز ساخت چنین مکانهایی را می دهند که حالا بخواهند جلویشان را بگیرند مطمئن باشید که اینها همین طوری نمی توانند این مکانها را دایر کنند حتما با اجازه و مجوز ادارات دولتی (شهرداری ، فرمانداری و غیره ... ) بوده است.
    با تشکر از پیگیری مدیر کل شیلات


    ©2013 APG.ir