تعداد بازدید: 3763

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 تير 1386-0:0

رابطه نامشروع بهتر است يا صيغه؟!

مشاور استاندار مازندران در امور بانوان گفت: خانواده ها حاضرند فرزندان شان رابطه نامشروع داشته باشند ولی صیغه شرعی را ناپسند می دانند .


 

مشاور استاندار مازندران در امور بانوان و کانون خانواده  با بیان این که در خانواده ها متأسفانه شناختی از ازدواج موقت و محاسن آن وجود ندارد، افزود: خانواده ها ازدواج موقت را به عنوان آشنایی قبل از ازدواج با یک محدود قانونی تعریف شده قبول ندارد ، حاضرند فرزندانشان رابطه نامشروع داشته باشند ولی صیغه شرعی را ناپسند می دانند .

 

 مشاور استاندار از ازدواج موقت به عنوان«یک راهکار عملی» نام برد و افزود : در این خصوص باید تعیین حدود و ثغور ازدواج موقت و شرایط آن و همچنین قانونمند شدن جزئیات آن مورد توجه قرار گیرد .

 

وی ادامه داد : باید برای جلو گیری از راههای سوء استفاده از این موضوع ،در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی مردم نسبت به محاسن این ازدواج و معایب ازدواج نامشروع تلاش شود .

 

شرف الدینی ، ازدواج موقت را به عنوان یک ازدواج آزاد بیان کرد و گفت : شرایط  ازدواج مربوط به طرفین است و دختر تحت نظارت و اذن پدر می تواند با طرف مقابل صحبت کند یا به پارک و سینما برود .

وی اظهار داشت : باید فضای جامعه به طریقی باشد که بتوان واقعیت ها را بیان کرد ، ازدواج موقت در واقع حکم صریح قرآن است نه یک دیدگاه جامعه شناسی و روانشناسی .(isna)


  • ابوالفضلپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 20 مرداد 1391-0:0

    واقعآعالیه دوستان باید این فرهنگ رو پایدار بداریم
    برای پیشگیری عواقب ننگ بارجوانان این سرزمین

    • دوشنبه 11 تير 1386-0:0

      اینها زرزیادی است

      • دوشنبه 11 تير 1386-0:0

        آنهايي كه دم از دين مي زنند همانهايي هستند كه قرانها را بر سر نيزه ها كردند و اكنون هم نمي خواهند آنچه دين خدا گفته به احرا در آيد


        ©2013 APG.ir