تعداد بازدید: 2274

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 تير 1386-0:0

روحي: پيگير كار مردم هستم

نماينده ساري گفت:از حضور شايستگان و عناصر صالح و كارآمد درانتخابات استقبال مي كنيم و مانع ورود هيچ يك از افراد نيستيم.


نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اجراي طرح سهميه بندي بنزين تصريح كرد: اميدواريم كه در آينده مشكلات و تبعات ناشي از اين طرح به نفع مردم برطرف شود و مردم نگران نباشند.

ابوالقاسم روحي افزود: در انتخابات مجلس هشتم افراد توانمند و كساني كه در خود صلاحيت و لياقت مي بينند مي توانند وارد صحنه شوند و مردم نيز از حضور نامزدهاي متنوع و متكثر حمايت و استقبال خواهند كرد و هر چقدر حضور كانديداها بيشتر باشد باعث افزايش رقابت ها و مشاركت افزونتر مردم در صحنه انتخابات و بالتبع آن افزايش مشروعيت، مقبوليت و اقتدار نظام خواهد شد.

روحي در خصوص انتقال پادگان به خارج از شهر ساري گفت: با موافقت وزارت جهاد كشاورزي دويست هكتار زمين براي كار در اختيار متوليان مربوطه قرار گرفت و مراحل نهايي كار در حال انجام شده است. وي درباره احداث پالايشگاه نفت در مازندران اظهار داشت: در حال حاضر سه شركت خارجي مشغول پيگيري جدي براي احداث پالايشگاه در بندر امير آباد بهشهر مي باشند و در اين ارتباط مراحل نهايي موافقت زيست محيطي در حال انجام مي باشد.


روحي با انتقاد از كندي عمليات اجرايي كمربندي شهر ساري گفت: با وجود پيگيري ها و جلسات منظم مسوولين شهري و استاني هنوز كمربندي شمالي و جنوبي به بهره برداري نرسيده اند و اميدواريم كه هر چه زودتر در خصوص آزاد سازي اراضي مشرف به كمربندي شمالي توافقات نهايي انجام گيرد.


به گفته وي تاكنون در 50 درصد از سواحل درياي مازندران عمليات آزاد سازي انجام گرفته است. روحي در خصوص پروژه هاي سفر رياست جمهوري در مركز استان گفت: در اين رابطه كلنگ احداث يك سالن ورزشي در كوي 22 بهمن ساري بر زمين زده شد.


نماينده مردم ساري در خصوص ارتباط مردم با نمايندگان حوزه انتخابيه مركز استان اظهار داشت: به عنوان يكي از نمايندگان مردم اين شهرستان پيگير كار مردم هستم و در روستاها و مناطق شهري حضور فعالي داشته و مردم هم نسبت به اين حضور و پيگيري در جريان قرار دارند.

 تلاش ما از روز اول اين بود با مردم صادقانه برخورد كنيم اگر هم جايي نتوانستيم كاري را انجام بدهيم عذرخواهي كرديم. عمده مشكل مردم و نگراني آنها بيكاري و مسايل اقتصادي و معيشتي است. در راستاي وظايف نمايندگي چه در صحن علني چه در كميسيونها و چه در جلسات مجمع نمايندگان و يا نشست هاي استاني و شهرستاني حرفهاي خودمان را راحت زديم و موانع را به مردم اعلام كرديم.

در هر دوره اي كه وارد صحنه شديم خلف وعده نكرديم و به صورت جدي صادقانه و از روي خلوص با مردم رفتار كرديم حداقل هفته اي پانزده بار با اقشار مختلف مردم جلسه داريم و روز پنج شنبه در دفتر كارمان (ساري) حداقل با 200 نفر مراجعه كننده مواجه هستيم.
روحي با استقبال از حضور عناصر جوان و با انرژي و انگيزه در عرصه انتخابات مجلس هشتم، خاطرنشان كرد: از حضور شايستگان و عناصر صالح و كارآمد استقبال مي كنيم و مانع ورود هيچ يك از افراد نيستيم قطعا با حضور جدي اين عزيزان شور و نشاط صحنه انتخابات افزايش پيدا خواهد كرد و مشاركت حداكثري مردم تحقق پيدا مي كند.(bashirnews)



    ©2013 APG.ir