تعداد بازدید: 2210

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 12 تير 1386-0:0

استقبال از کساني که تنور انتخابات را داغ مي کنند

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:تغییر و تحول به معنای ناکارآمدی و کم توانی مدیران نیست.


جواد قناعت با اشاره به کمرنگ بودن حضور احزاب و گروه های سیاسی در استان گفت: برای تقویت احزاب در انتخابات مجلس هشتم در مازندران برنامه ریزی کردیم و هر فرد یا گروهی که بخواهد تنور انتخابات را داغ کند از او استقبال می کنیم.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به mehrnews گفت: با به حد نصاب رسیدن اعضا خانه احزاب در مازندران فعالیت خود را آغاز خواهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران وضعیت امنیت استان را بسیار مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: در اجرای سهمیه بندی بنزین و بر خلاف تصورات افراد سودجو به منظور تخطئه و آشوب ، مازندران در راستای این مهم برترین استان کشور از لحاظ امنیتی شناخته شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که علت تغییر و تحولات زود هنگام مدیران در مازندران چیست، تصریح کرد: هر فردی که به عنوان مسئول در دولت نهم منصوب شده جز افتخار خدمتگزاری نعمت دیگری نصیب وی نخواهد شد و تغییر و تحول به معنای ناکارآمدی و کم توانی مدیران نیست.

هم چنين ،جواد قناعت در جلسه معارفه و تودیع رئیس جدید سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : 6 انقلاب جزء بزرگترین انقلاب های جهان بودند که 3 انقلاب بزرگ تر از بقیه و انقلاب اسلامی از همه انقلاب های دیگر بزرگ تر بوده زیرا استراتژی انقلاب اسلامی قبل از تشکیل انقلاب اسلامی جدید وجود داشت .

isna از قول معاون سیاسی امنیتی استاندار خبرداد : دیگر انقلاب ها چون بر اساس مبانی مردم نبود ثبات نداشت ولی  چون انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت دینی و مردم داری بود موفق بوده است .

 

وی افزود : دشمن با آزمایش کردن تمام راه های ضربه به ایران سرانجام به این نتیجه رسیده است که تنها با شبیخون فرهنگی می تواند به ایران ضربه بزند.

قناعت گفت : می شود با همان تفکرات و بینش پرشور سالهای  57 و 58 ، انقلاب را به پیش برد و با آموزه ها و آموزش های دینی دولت نهم خود را به جایگاه اصلی برسانیم و موفق باشیم.

 

گفتني است ديروز  عبدالوحید فیاضی مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران که گفته مي شد نامزد احتمالي رايحه خوش خدمت در شهرستان آمل است،رئیس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران شد.



    ©2013 APG.ir