تعداد بازدید: 2414

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 تير 1386-0:0

من آنم که...!

 

امام جمعه قائم شهر: اگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کردم یکی از دو نماینده منتخب مردم بودم!


 

  نماینده مجلس خبرگان با اشاره به شایعه حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس خبرگان نهاد اجرایی نیست و هیچ منبع مالی برای نمایندگان ندارد .

 

 

حجت الاسلام معلمی در این خصوص با بیان اینکه نه تنها منافاتی نیست که نماینده خبرگان ، نماینده مجلس شورای اسلامی باشد افزود : این امر به نفع منطقه و نفوذ بیشتر نماینده است .

 

وی در ادامه گفت : اگر در انتخابات شرکت می کرد بلاشک یکی از دو نماینده منتخب مردم بود و جای یکی از نماینده ها را می گرفت خواستار خدمت به مردم و عدم گرایش به منافع گروهی و حزبی از دو نماینده آینده مردم شهرستان قائم شهر شد (گفتني است در انتخابات مجلس ششم معلمي در رقابت با دونماينده اين منطقه يعني گرزين ورعيت کم آورد و نتوانست در مجلس حاضرشود.)

 

isna خبرداد:حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی- امام جمعه شهرستان قائم شهر- از رئیس اداره مالیات شهرستان قائم شهر به علت حضورنيافتن در نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد انتقاد کرد .

 

علی معلمی در خصوص معضلات سهمیه بندی بنزین هم گفت : با شروع سهمیه بندی بنزین عوامل مزدور استکبار در صدد بحران آفرینی بودند که ملت ایران با هوشیاری با آنان برخورد کردند.

 

گفتني است معلمي چندي پيش از فعاليت کشتارگاه صنعتي ساري هم که مجهزترين ومطمئن ترين مرکز کشتارصنعتي دام در شمال کشور است انتقادکرده بود.وي فعاليت اين شرکت را که در نوع خود بي نظير است در تضاد با منافع اقتصادي قصابان سنتي دانست!خاطرنشان مي کنيم کشتارگاه صنعتي ساري توسط بخش خصوصي و زير نظر سازمان هاي دولتي از جمله جهادکشاورزي،دامپزشکي،محيط زيست وصنايع راه اندازي شده است.



    ©2013 APG.ir