تعداد بازدید: 2507

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 تير 1386-0:0

اشتهار به مسايل منفي

 اشتهار نايب رييس سابق اتاق مازندران به مسايل منفي، باعث ارسال نامه بازرسي نهاد رياست‌جمهوري به  رييس اتاق بازرگاني ايران شد.


به دنبال ارسال گزارش‌هايي‌به رييس‌جمهور درباره سوءاستفاده يكي از اعضاي اتاق بازرگاني استان مازندران از موقعيت شغلي خود، بازرسي نهاد رياست‌جمهوري در نامه‌اي به رييس اتاق بازرگاني ايران، خواستار انجام اقدامات لازم شد.

در اين نامه به ارسال گزارش‌ها براي رييس سازمان بازرگاني و رييس هيات نظارت بر انتخابات اتاق مازندران اشاره و تصريح شده است، به دليل عدم انجام اقدام لازم از اين ناحيه، گزارش هاي براي استاندار مازندران فرستاده شد.
در ادامه اين نامه به استعلام استاندار مازندران از اداره اطلاعات استان و تاكيد آن اداره بر اشتهار نايب رييس سابق اتاق مازندران به مسايل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است.

گفتني است پشت پرده اعمال نفوذ براي ابقاء اين عضو اتاق مازندران، يكي از معاونان ارشد وزارت كار و امور اجتماعي است كه اصرار بر عملكرد باندي و جناحي در كارنامه مديريتي وي در نهادهاي مختلف مشهور است.(rajanews)


  • شنبه 23 تير 1386-0:0

    این فقط یکیشه!!!!!!! میخوای من هم چندتاشو بگم: 1-همکاری مالی با شهردار سابق ساری (و-ز-م) (برادر داماد) در پروژه های ساخت وساز رییس اتاق بازرگانی در پروژه امیر مازندرانی و اخذ بیش چند صد میلیون تومان حق الزحمه(رشوه) و تقسیم آن بین 3 نفر 2-فشار به مدیران کل استانی در گرفتن کار برای داماد (س-ز-م) خصوصا تربیت بدنی 3-ادامه همکاری مالی فرزند رییس اتاق استان (م-و) با برادر داماد (شهردار مناطق 4و8) تهران (و-ز-م) و خرید ملک آپارتمان و ویلا و ... در تهران ساری ...به نام خود و همسران در لوای کمک به انتخابات ... رد و بدل چند صد میلیون تومان . 4- فشار و وادار کردن مدیران سازمان تربیت بدنی (ه- مدیر شرکت نگهداری و توسعه اماکن ورزشی) و مدیر کل تربیت بدنی استان (ح) در واگذاری کار چند میلیارد تومانی به (شرکت ماهفروز سازه که حتی گرید هم ندارد که حسب تحقیقات صاحب آن ظاهرا دیپلم هم ندارد) داماد (ا-ا-ق) با کمک و اعمال نفوذ(و-ز-م) شهردار منطقه 8 و سفارش (...) 5-برگزاری مجالس عیش و نوش در منزل ایشان در تهران بحضور داماد شان (س-ز-م) و پسر رییس اطاق بازرگانی که به عنوان رابط مالی بعد از شناسایی افراد بدهکار به شهرداری (که این اطلاعات از طریق (و-ز-م) (شهردار)به (س-ز-م) منتقل و عملیات برقراری ارتباط از طریق (و) پسر رییس اطاق مازندران انجام میگردد. من خودم بارها و بارها از (و) شنیدم که مهمان آقای (و-ز-م) در تهران بودند. موارد زیاد ه حوصله ندارم همه را توضیح بدم بقیه رو خودتون پیدا کنید شکوه از شرکت رقیب در پروژه تربیت بدنی ساری با کمک (ع-ح) و (ق) از شهر داری ساری و (ا-ع) عضو سابق شورای شهر ساری و (ح-ع) (83.170.31.200)

    • شنبه 23 تير 1386-0:0

      سلام
      به مدیر محترم سایت
      لطفا ترتیبی اتخاذ نمایید تا شرکتها برای گرفتن کار و منافع شخصی اینگونه بدون هیچ دلیل و مدرکی با حیثیت افراد بازی نشود. مدیر محترم سایت لطفا دسترسی به قسمت ارسال نظر را حدف و یل پس از بازبینی درج نمایید.چرا که تمام مسولیت آن به عهده شماست.
      خداوند همه مارو از ارتکاب به گناه باز دارد.


      ©2013 APG.ir