تعداد بازدید: 3209

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 تير 1386-0:0

فرماندار بابلسر:مردم را قرباني نکنيم

نادري گفت: متولیان امور نباید به خاطر بی تدبیری های شان مردم را قربانی کنند.


فرماندار بابلسر گفت: پلاژداران بابلسر بیش از 5 دهه است که در 9 پارکینگ بابلسر مشغول فعالیت هستند اما به دلیل اشتباه تصمیم گیری برخی مدیران، هنوز در خصوص مالکیت اراضی خود بلاتکلیفند.

نادری گفت : متأسفانه صاحبان این پلاژها به دلیل اختلاف در مالکیت اراضی ساحلی که بین شرکت عمران و مسکن شمال و شهرداری بابلسر وجود دارد از داشتن امکانات شهری مانند آب و گاز بی بهره اند در صورتی که در استان بیشترین مسافران در این پلاژها اقامت می کنند .

وی گفت : متولیان امور نباید از روی بی تدبیری های شان مردم را قربانی کنند چرا که این اختلاف هنوز بعد از 28 سال حل نشده است و به همین دلیل صاحبان این پلاژها برای سرمایه گذاری در ساحل احساس نا امنی می کنند .

یاد آور می شود در سال 77 موافقت نامه ای با شماره 9612/ت/م بین استاندار وقت ( داود کشاورزیان )، فرماندار (میری) و شهردار بابلسر ( تقی زاده ) با محمدیان رئیس شرکت عمران و مسکن شمال به امضا رسید که در آن موافقت نامه برای 382000 متر مربع زمین کنار ساحل پارکینگ های 2 تا 6 بابلسر به قیمت

000/000/500/10 ریال توافق شد تا این زمین ها از شرکت عمران و مسکن شمال به شهرداری بابلسر تحویل شود و شهرداری و استاندارای نیز براساس درخواست این شرکت مجوز لازم پروانه ساختمان در محدوده و حریم قانونی شهر بابلسر و دیگر شهرهای مازندران را برای آنها صادر کند .

 براساس این توافقنامه نیز این اراضی در سال 78 تحویل شهرداری شد اما اکنون این شرکت از ارائه سند مالکیت خودداری می کند و طبق گفته های دهقان ( رئیس فعلی شرکت عمران شمال ) تازمانی که این تفاهم نامه وجود دارد این شرکت از تنظیم سند خودداری خواهد کرد .

 این اختلاف بین شرکت عمران شمال و شهرداری بابلسر باعث شد تا 382000 هکتار از بهترین زمین ساحلی بابلسر بدون استفاده در کنار دریا رها و بیش از 8 سال به محل دپوی نخاله ساختمان و تعرض به ماسه های کنار دریا تبدیل شود.

مهدي عربي - (arabinews@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir