تعداد بازدید: 2328

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 تير 1386-0:0

بازتاب يک خبر

توضيحي درباره خبر مربوط به مراسم معارفه وتوديع در شرکت گاز مازندران.


 

بعد از پخش خبر"توديع بدون معارفه" مربوط به مراسم توديع و معارفه در شرکت گاز استان،در تاريخ هفدهم تيرماه،تلفن هايي به مازندنومه شد که ظاهرا" به نوعي از شيوه تنظيم خبر گله مند بودند.

قابل توضيح است که منبع خبر ما مورد اطمينان است،اما از قرار برگزار نشدن مراسم معارفه مديرکل جديد تنها به خاطر بروز برخي ناهماهنگي ها با استانداري بوده است ونه چيز ديگر. دوستان معترض خبر فوق،توضيح دادند که هيچ گونه مسئله حقوقي و غيرقانوني در ميان نبوده و اين موضوع تکذيب مي شود.

اميدواريم با برطرف شدن اين ناهماهنگي ها مدير کل جديد گاز استان به زودي معرفي شود تا امکان خدمت رساني به مردم مازندران بهتر فراهم شود.


  • سیاوش اهورائیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 20 تير 1386-0:0


    تبی که بعضی از مسولان سیاسیبرا از حضور مدیر سابق اداره گاز در پهنه ی سیاسی مازندران احاطه کرده بودانچنان اقای استاندار را شوکه کرد که بهر نحوی شده از معرفه ی رزمنده ی بسیجی که 60 ماه حضورش در جبهه هاو 21عملیات و 2گلوله ی دشمن بر تنشاقای استاندار را قانع نکرد!!! (...)!!!ایا باید بیش از این بر سند حقانیت خود اقامه میکرد(...) نان همکلاسی بودن داداش (...) !! ایا (...)بگوید در کدامین میدان رزم حضور داشته است؟؟؟ اگر اری کدام جبهه؟؟ وگرنه اگر خدا را اعتقاد دارد (...)و توبه کند از کاری که کرده و از این رزمنده ی بی پناه عذر خواهی کند... (217.219.172.157)


    ©2013 APG.ir