تعداد بازدید: 2166

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 مرداد 1386-0:0

احمدميري:به سنت‌هاي ناسالم سياسي دامن نزنيم

نائب رئيس جبهه مشاركت استان مازندران گفت: براي شركت در انتخابات مجلس هشتم سعي مي‌كنيم تا ائتلاف اصلاح طلبان را به حداكثر برسانيم.


احمد ميري با بيان اينكه رويكرد اصلاح طلبان به دوره هشتم مجلس رقابت فعال با گروه‌هاي رقيب است تصريح كرد: ائتلاف كامل با گروه‌هاي اصلاح طلبي در حال شكل‌گيري است.
وي اظهار داشت: در حال حاضر به ائتلاف 80 درصدي رسيدم و براي اين منظور با اعتماد ملي هم نشست برگزار كرديم كه به نظر ما مفيد بوده است.


ميري ائتلاف را در ميدان رقابت انتخاباتي نشان دهنده عقلانيت سياسي دانست و افزود: تمام گروه‌هاي سياسي اصلاح طلب براي رسيدن به نقطه مشترك تلاش مي‌كنند.


وي به تجربه‌هاي ائتلاف در انتخابات شوراها و خرداد 76 پرداخت و گفت: تكامل سياسي در كشور زماني به وقوع مي‌پيوندد كه حركت‌هاي گروه‌هاي همفكر در رقابت با رقيبان در راستاي ائتلاف باشد.


نايب رئيس جبهه مشاركت مازندران در ادامه از برگزاري نشست با گروه‌هاي همفكر براي ائتلاف كامل خبر داد و خاطر نشان كرد: تاكنون با حزب اعتماد ملي، كارگزاران، انجمن هاي اسلامي دانشجويان و مدرسان دانشگاه‌ها جلسات مختلفي را برگزار كرديم كه احساس مي‌شود نتيجه اين نشست ها رسيدن به ائتلاف كامل باشد.


ميري با تصريح اين نكته كه جريان سياسي كشورمان يك واقعيت است، به گروه‌هاي سياسي توصيه كرد: جريان‌هاي سياسي به سنت‌هاي ناسالم سياسي دامن نزنند و سعي كنند تا در فضايي كاملا رقابتي براي پيروزي تلاش كنند.(farsnews)



©2013 APG.ir