تعداد بازدید: 5120

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 11 مرداد 1386-0:0

قاسم جند:برخي مسئولان حساسیت های کاذبي براي مردم زيراب به وجودآوردند

جند- نایب رئیس شورای شهر زیراب- از اخبار کذب(!) برخی سایت های خبری(از جمله مازندنومه) انتقادکرد.


توضيح مازندنومه:خبر اعتراض مردم زيراب عليه تغيير مسيرآب اين شهر به شيرگاه،بازتاب گوناگوني در رسانه هاي داخلي داشت.برخي پايگاه هاي فعال در خارج کشور از جملهpeikiran نيز اين قضيه را پوشش خبري دادند.

تيتراستنباطي خبر رسيده به ما نيز(http://www.mazandnume.com/?PNID=V7447) از قرار با واکنش منفي برخي خوانندگان روبه روشد.انتخاب تيتر وتنظيم خبر که کاري حرفه اي و کارشناسي است در حيطه اختيارات مدير آن رسانه است.مهم صحت خبر است که قابل تکذيب نيست.خبر زير در همين راستا براي ما ارسال شده است که از نظرتان مي گذرد:

مهندس قاسم جند- نایب رئیس شورای شهر زیراب- گفت :در این که مردم شهر شیرگاه هم مثل سایر نقاط سوادکوه حق داشتن آب سالم را دارند شکی نیست ولی بر اساس كارشناسي مسئولان آب استان، دبي آب گلناب دره براي انتقال به شهرهاي زيراب وشيرگاه پايين است.

وي گفت:مقرر شده ظرف 6 ماه آب دراسله به آب گلناب دره متصل شود تا كمبود آب شهرستان سوادکوه و شهر شیرگاه برطرف شود .

 وی ادامه داد: در ماجرای اعتراضات اخیر شهر زیراب متاسفانه شتاب برخی مسئولین بلند پایه شهرستان و استان در لوله کشی مسیر به طور شبانه حساسیت های کاذبی را برای مردم شهر زیراب به وجود آوردند که پس از اعتراض مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر زیراب ،متاسفانه برخی مسئولان به جای کمک به اعضای شورای شهر از زبان تهدید و ارعاب برای صحبت با مردم و اعضای شورای شهر استفاده کردند.

مهندس جند در ادامه گفت:مهندس واحد مدیر کل آب منطقه ای مازندران در شهر زیراب با مردم و اعضای شورای شهر گفت وگو کرد.

وي به اخبار برخی سایت های خبری مازندران که در ماجرای پیش آمده با تیتر هایی همچون "زیراب علیه شیرگاه " و یا "آب آشامیدنی و دعوای قبیله ای سوادکوهی ها " اشاره کرد وگفت:اين گونه خبرهانه تنها خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی کند، باعث می شود ناخواسته خود این سایت های خبری به عنوان یک عامل تفرقه افکن بین مردم سوادکوه شناخته شوند .

وی ابراز امیدواری کرد مدیران این سایت های خبری که خود از دلسوزان استان مازندران هستند بیش از پیش بر اخبار سایت ها نظارت کنند.


حسن از وبلاگ totendi 

(tash_sema@yahoo.com


  • محمدطاهرپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

    سلام به کارخوبتان ادامه دهید

    • پنجشنبه 11 مرداد 1386-0:0

      سلام
      ممنون از اینکه ملاک را در خبر رسانی قرار دادید و امکان پاسخگویی در مورد اخبار را فراهم می کنید امیدوارم شاهد پیشرفت شما در عرصه خبر رسانی که منجر پیشرفت مازندران خواهد شد باشیم


      ©2013 APG.ir