تعداد بازدید: 2068

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 16 مرداد 1386-0:0

كمالوند: نمي آيم ؛ نه پول داريد،نه زمين!

فراز كمالوند-سرمربي جديد تيم نساجي مازندران- گفت:با اين وضع زمين نمي‌توانم فوتبال دلخواهم را به شاگردانم بياموزم و بازي در اين زمين شانسي است،پس برمي گردم.


"فراز كمالوند" ازاينكه نمي‌تواند رهبري تيم نساجي مازندران را در رقابتهاي ليگ دسته اول فوتبال كشور برعهده بگيرد از هواداران اين تيم عذرخواهي كرد.

در روزهاي اخير از وي به عنوان سرمربي آينده‌اين تيم ياد مي‌شد.

سرمربي فصل پيش تيم "شيرين فراز" كرمانشاه كه اين تيم را به رقابتهاي ليگ برتر رساند بيان داشت : از تمام هواداران خونگرم نساجي كه بنده را مورد لطف خود قرار دادند عذرخواهي مي‌كنم چرا كه با وضعيت فعلي نمي‌توانم مربيگري تيم نساجي را برعهده گيرم.

"كمالوند" افزود : در خصوص نپذيرفتن رهبري تيم نساجي بايد بگويم بيش از مسايل مالي وضعيت نامطلوب زمين ورزشگاه شهيد وطني قائم شهر باعث شد تا از آمدن به اين تيم صرفنظر كنم.

وي گفت : با اين وضع زمين نمي‌توانم فوتبال دلخواهم را به شاگردانم بياموزم و به موفقيت برسم و بازي در اين زمين شانسي است و منطقي نمي‌باشد.

وي ادامه داد:مربيگري در نساجي با خيل هواداراني كه در سرتاسر مازندران دارد آرزوي هر مربي است اما من نمي‌توانم با چنين وضعيت زميني قول پيروزي و برآورده كردن انتظارات بسيار زياد را بدهم از اين رو از تمامي دوستداران فوتبال در مازندران معذرت خواهي مي‌كنم.

"فرازكمالوند" پنجشنبه گذشته به قائم شهر آمد و پس از ديدن محل تمرين و مسابقات اين تيم به تهران بازگشت.

وي برغم هجوم دوستداران نساجي كه با نصب پلاكاردهايي در سطح شهر و خودروهاي خود به او خوشامد مي‌گفتند از پذيرش رهبري نساجي مازندران منصرف گرديد.(irna)



    ©2013 APG.ir