تعداد بازدید: 3463

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 مرداد 1386-0:0

قصه هاي مجيد

جزئیاتی از خبر بازداشت "مجید یزدانی"،همسر معاون مازندراني رئیس جمهوري.


در حالی که خبر بازداشت «مجید یزدانی» همسر «فاطمه واعظ جوادی» رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، در اواسط هفته آینده در برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری منتشر شد، این خبر هنوز به صورت رسمی نه تایید و نه تکذیب شده‌است.

 گفته می‌شود که علت بازداشت شوهر معاون رئیس جمهور که پس از ریاست همسرش بر سازمان حفاظت محیط زیست به سمت بازرس ویژه این سازمان منصوب شده بود، فساد مالی و اختلاس بوده است و بازداشت وی توسط یکی از نهادهای نظارتی صورت گرفته‌است. 

با این حال، این خبر هرگز به صورت رسمی تأیید یا تکذیب نشد اما آنچه که برخی از رسانه‌های نزدیکی به دولت اعلام  کردند این بود که یزدانی بازداشت نشده بلکه صرفا جهت ادای پاره‌ای از توضیحات و ارائه شهادت به دستگاه قضایی احضار شده است. 

این در حالی است که این منابع مشخص نکرده‌اند که علت احضار همسر معاون رئیس جمهور به دستگاه قضایی چه بوده و از وی در خصوص چه موضوعاتی شهادت گرفته شده است؟
 
لازم به ذکر است که «فاطمه واعظ جوادی» همزمان با آغاز فعالیت خود به عنوان معاون رئیس جمهوري و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، «مجید یزدانی» همسر خود را به عنوان بازرس ویژه رئیس سازمان منصوب کرد. یزدانی در حال حاضر نماینده سازمان محیط زیست در کمیته ملی طبعیت‌گردی است.(aftabnews)

  • يکشنبه 20 بهمن 1387-0:0

    در مقوله رها سازی گوزن زرد در تعدادی از استانها مجید یزدانی دخالت دارد و مدیران کل را مجبور به قبول خواسته هایش نموده است البته در آمد هنگفتی از این طریق عایدش شده است

    • دوشنبه 14 آبان 1386-0:0

      اختلاس

      • سه شنبه 23 مرداد 1386-0:0

        آشوراده/میانکاله/شهید یحیی شاهکوه محلی/بی تفاوتی/اختلاس/


        ©2013 APG.ir