تعداد بازدید: 2666

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 مرداد 1386-0:0

امام جمعه قائم شهر:احمدي نژاد قوي تر از بقيه است

حجت الاسلام و المسلمين معلمي،عضو خبرگان رهبري، گفت:جدايي دين از سياست شعار ريزه خواران سفره لائيك هاست.


عضو خبرگان رهبري و امام جمعه قائم شهر،با بيان اينكه در هيچ كجاي دنيا تدوين كنندگان و نويسندگان قانون اساس منتخب مردم نيستند ، افزود : تحقق اين موضوع در جمهوري اسلامي حاكي از وجود دموكراسي در ايران است .

وي افزود : مصوبه نهايي مجلس خبرگان قانون اساسي به رأي مردم گذاشته شد و با اكثريت قاطع به تصويب رسيد كه نشان دهنده وجود دمكرات ترين قانون اساسي در كل نظام هاي دنياست كه بر ايران حاكم است .

معلمي وجود كاستي ها را در همه نظام هاي جهاني طبيعي عنوان كرد و با بيان اينكه با گذشت زمان و ايجاد نيازها و ضرورت هاي جديد ايجاد اصلاح و تغييراتي در قانون اساسي ضروري به نظر مي رسد خاطر نشان كرد : بعد از رحلت امام در قانون اساسي بازنگري شد و يكي از اين اصلاحات نحوه مديريت بر دستگاه قضايي بود كه از حالت شورايي به حالت متمركز تغيير يافت .

امام جمعه قائم شهر طرح مباحثي چون جدايي دين از سياست و مباحث مربوط به تشكيك در ولايت مطلقه فقيه را از سوي كساني عنوان كرد كه ‹ از زمان مشروطيت به دنبال جدايي دين از سياست بوده و ريزه خوار سفره لائيك ها هستند › و گفت : اين سياستي بود كه انگليس طراح آن بود .


معلمي رئيس جمهوري احمدي نژاد را قوي تر از رؤساي جمهور گذشته دانست و اظهار داشت : رويكرد دولت نهم در خصوص ارزش هاي ديني جدي تر و برجسته تر از ساير دولت هاي تشكيل شده در نظام بوده است ، البته رؤساي جمهور گذشته هم رويكرد ديني داشته اند .

وي در پايان در خصوص انتخابات رياست مجلس خبرگان با توجه به ارتحال آيت اله مشكيني (ره) گفت : تاكنون هيچ گونه تصميمي براي اين مسئله گرفته نشده است.(isna)


    ©2013 APG.ir