تعداد بازدید: 2334

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 1 شهريور 1386-0:0

شجاعي : بر پيشاني من نوشته «اصولگرا هستم»

 سيد‌رمضان شجاعي-نامزد انتخابات مجلس هشتم- گفت:آراي مردم مازندران سياسي نيست بلكه بيشتر قومي، قبيله اي، قشري و طايفه‌اي است.


مديرکل سابق صدا وسيماي مازندران بومي‌گرايي در مازندران را غالب بر افكار حزبي دانست و تصريح كرد: آراي مردم مازندران سياسي نيست بلكه بيشتر قومي، قبيله اي، قشري و طايفه‌اي است نقش احزاب نيز در آرا‌ مردم بسيار كمرنگ و زير 10 درصد است.


مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در خصوص حضورش در انتخابات آتي گفت: من دو چهره متفاوت علمي، دانشگاهي و اجرايي دارم، با مباحث تئوریک آشنا هستم و راهكارهاي اجرايي را نيز خوب مي‌دانم؛ اما براي حل مشكلات و نارسايي‌هاي استان مازندران و شهرستان ساري كه از سالهاي گذشته انباشته شده به تيم همراه خوب و كاردان نياز دارم تا در درازمدت با شناسايي راهكارها و اجراي آنها مشكلات و معضلات موجود مرتفع شود.


شجاعي ضمن قدرداني و تشكر از افراد و گروه‌هايي كه قصد تخريب وي و شايعه پراكني در خصوص حضورنيافتنش در انتخابات هشتمين دوره نمايندگي مجلس را دارند،‌ اظهار داشت: برخي از آدم‌هاي خيلي خوب مي‌خواهند كه من نيايم اما مطمئنا" بيشتر انسان‌هاي خوب تمايل به حضور اين جانب در انتخابات آتي دارند، لذا من به خاطر دل اين انسان‌هاي خوب تلاش مي‌كنم تا در صحنه انتخابات حضور يابم و به هر كسي كه بخواهد ما را تخريب و بازار ما را كم رونق كند، (ضمن قدرداني از همه اقدامات خداپسندانه آنها!‌) مي‌گويم كه هستم و تا آخر خواهم ماند.


وي در رابطه با عدم پيشرفت مازندران گفت: متاسفانه هنوز باورمان نشده كه در مازندران محروميت داريم. بيشتر وزرا هم مازندران براي شان خيلي مهم نيست و به استان‌هاي ديگر مسافرت مي‌كنند.

 بعضا" حتي در طول يك ماه يك وزير هم به مازندران نمي‌آيد، زيرا نه پروژه مهمي در استان داريم و نه مسائل استان براي آنها مهم است. 
شجاعي، مازندران را داراي ظرفيت‌هاي فراوان تجاري و اقتصادي عنوان كرد و افزود: ما در كشور به جز كيش و قشم بازار تجارت بين‌المللي نداريم كه اين دو منطقه نيز فقط 3 ماه از سال فعال است اما مازندران به دليل شرايط اقليمي مناسب،راه‌هاي ارتباطي زميني و هوايي و ريلي، دارا بودن سواحل زيبا و مجتمع‌هاي ويلايي و… مي‌تواند به مركز تجارت جهاني و بين‌المللي و قطب تجاري خاورميانه تبديل شود و سودآوري‌هاي فراواني را براي مردم استان به همراه داشته باشد.


  • شنبه 3 شهريور 1386-0:0

    شجاعی جان برو (...)،حرفهای (...) نزن،صداو سیما را که بیش از دو سال به ستاد (...)-(217.219.172.10)

    • جمعه 2 شهريور 1386-0:0


      سلام آقا اینقدر به من نگید نامرد. نامرد شمایید که از اعتماد مخاطبانتون برای مطرح کردن این(...) سیاست زده(...) استفاده می کنید.چرا اینقدر از این نامزد مصاحبه می ذارید.چه نسبتی با شما داره؟ما اینجا چه حقوقی داریم؟من که دیگه به سایت شما سر نمی زنم.(87.107.88.92)

      • پنجشنبه 1 شهريور 1386-0:0

        این حرفها رو تابه حال چرا توی صداو سیما نزدی؟

        • پنجشنبه 1 شهريور 1386-0:0

          تواین 8سال مردم روقبول نداشتی حالا مردمی شدی؟


          ©2013 APG.ir