تعداد بازدید: 2329

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 4 شهريور 1386-0:0

سينما،نيم بها

اخبار کوتاه حوزه هنری مازندران.


- حوزه هنری مازندران با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در نظر دارد تعداد 20 هزار بليط سينما را به صورت نيم بها در اختيار كاركنان ادارات قرار دهد. كاركنان محترم ادارات مي توانند جهت تهيه اين بليط ها به كليه سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري در سراسر استان مراجعه کنند.

- تعداد 20 اثر هنري در قالب نگارگري ، تذهيب و خوش نويسي از ده هنرمند حوزه هنري مازندران به مدت بيست روز از 4 تا 24 شهريور ماه در محل گالري حوزه هنري گلستان به نمايش عموم گذارده مي شود .

- چاپ دوم کتاب "ستاره شمالی" به بازار آمد. این کتاب که با موضوع خاطرات هشت سال دفاع مقدس و به قلم حجت الاسلام سید ولی هاشمی- مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مازندران-است در تیراژ 2200 نسخه چاپ و در اختیار علاقه مندان به هنر ادبیات مقاومت قرار گرفت .

-دو جوان مازندرانی برترین های دو جشنواره کشوری شدند. زهرا رسولی هنر آموز رشته تذهیب حوزه هنری استان مازندران توانست در جشنواره سراسری دانش آموزان کشور رتبه اول را در رشته تذهیب از آن خود کند. در این جشنواره که در شهر نیشابور برگزار شد زهرا رسولی با ارائه یک اثر تذهیب در قالب شمسه توانست رتبه اول را کسب کند . همچنین شاهین هوشمند هنرمند کاریکاتوریست و عضو گروه کاریکاتور پیله وابسته به حوزه هنری مازندران نیز توانست رتبه دوم جشنواره کاریکاتور دانشکده های فنی کشور را که با موضوع طبیعت در شهر اصفهان برگزار شده بود، کسب کند.


حوزه هنری مازندران - (hozeh_artsari@yahoo.com)



©2013 APG.ir