تعداد بازدید: 2065

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 14 شهريور 1386-0:0

فراز وفرودهاي يک جنبش

احمد مسجد جامعی در دیدار بادبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال گفت:تشکیل فراکسیون دانشجویان در مجلس هشتم ضرورت دارد.


 عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش موثر دانشجویان در رشد و توسعه کشور گفت: تشکیل فراکسیون دانشجویان در مجلس هشتم با هدف پیگیری مطالبات آنها ضرورت دارد.

 "احمد مسجدجامعی" در دیدار دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال افزود: جنبش دانشجویی دارای ظرفیتهای زیادی است و زمینه برای فعالیت این جنبش فراوان است. وی یکی از آفتهای جنبش دانشجویی را اقدامات نمایشی عنوان و خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی باید بنای کار خود را بر تعامل با دیگر گروه های دانشجویی بگذارد و در ارتباط تنگاتنگ و دوستانه در خصوص مشکلات این جنبش گفت و گو کنند، در سایه گفت و گو مشکلات راحت تر شناسایی شده و می توانند نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

 در ابتدای این دیدار دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) ضمن معرفی این تشکل گفت: یکی از برنامه های این مجمع در دوره مجلس هشتم پیگیری راه اندازی فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان است.

 "ابوذر پورادیب" افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه مطالباتی دارند که متاسفانه در جریان بازیهای سیاسی مورد بی مهری قرار گرفته اند. وی خاطرنشان کرد: اهداف مجمع اعتدالگرایان شمال از پیگیری راه اندازی این فراکسیون، تحقق مطالبات قانونی دانشجویان و فارغ التحصیلان و اتخاذ رویکرد علمی در تصویب قوانین است.

این فعال دانشجویی شمال کشور یادآور شد: نمایندگان مجلس و مسئولان کشور نسبت به مشکلات دانشجویان و فارغ التحصیلان بیگانه نیستند، اما تاکنون توجه شایسته ای به آنها نکرده اند.

ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir