تعداد بازدید: 2838

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 شهريور 1386-0:0

به دنبال ائتلاف

عضو هيئت امناي اصولگرايان متحد تحول‌خواه استان مازندران گفت: اصولگرايان متحد در استان به دنبال ائتلاف هستند.


حبيب‌الله فرنيا افزود: تصميم بر اين است كه اين ائتلاف شكل بگيرد و تاكنون مخالفي وجود نداشته است.
وي با اشاره به اينكه اين گروه در مقدمات كار است، اظهار داشت: پايه‌گذاري خوبي براي اين گروه سياسي شده است و بعيد مي‌دانيم كه مشكلي پيش بيايد.


فرنيا اصولگرايي را حفظ ارزش‌ها و دغدغه‌هاي انقلاب دانست و اضافه كرد: بر سر اين اصول نبايد معامله صورت گيرد و منافع حزبي و گروهي را فداي اين اصول نكنيم.
وي خاطر‌نشان كرد: بايد در عمل ثابت كنيم كه به اين اصول پايبنديم و به معناي واقعي اصول‌ها را پايه واقعي كارها كنيم.


قائم مقام صداوسيماي مازندران با اشاره به اينكه رويكردمان جداي از اصولگرايان نيست، ادامه داد: محورمان در ورود به كار انتخاباتي و سياسي اتحاد ملي است و سعي خواهيم كرد تا در قالب كار سياسي به شعار مقام ولايت عمل كنيم.
عضو هيئت امناي اصولگرايان متحد تحول‌خواه مازندران شركت در اصل انتخابات را تقويت بنيه نظام دانست و افزود: به يقين در انتخابات با قدرت شركت مي‌كنيم.


اين فعال با سابقه سياسي در مازندران به گزينش نيروها در چارچوب كادر سياسي‌شان پرداخت و اظهار داشت: انتخاب نيروها بر‌اساس اعتقاد به اصل نظام، رهبري، اعتقاد به ارزش‌هاي انقلاب و شايستگي صورت خواهد گرفت.


عضو هيئت امناي فرهنگيان استان ادامه داد: كساني براي اين گروه انتخاب مي‌شوند كه بتوانند نياز نظام و مردم را در خانه ملت شناسايي و در جهت حل آنها اقدام كنند.


وي خاطر‌نشان كرد: احزاب سهم كوچكي در جامعه دارند و چون چارچوب حزب در ايران چندان اندازه‌اي ندارد مطمئناً اقبال مردم نسبت به احزاب چندان خوشايند نيست.


فرنيا تصريح كرد: اعتقاد دارم كه در آينده نقش اصولگرايان در پيشبرد اهداف نظام مفيد خواهد بود و تأثير گذاري بيشتري خواهد داشت.


وي در پايان جمع اصولگرايان را افراد فعالي در كشور دانست و گفت: اين گروه از مديريت كشور در مجموع موفق عمل كردند و رضايت مردم را نيز نشان مي‌دهند.(farsnews)


  • بالا محلي ريكاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 23 شهريور 1386-0:0

    دمت گرم حاج حبيب خيلي آقائي به هر كه گفتي راي ميدهيم.


    ©2013 APG.ir