تعداد بازدید: 2156

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 2 آبان 1386-0:0

به چه کسي راي مي دهيد؟

نظرسنجی انتخاباتی مجمع اعتدالگرایان شمال آغاز شد.


 عضو شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان) از آغاز نظرسنجی انتخاباتی این تشکل به منظور آگاهی از راهبردهای انتخاباتی دانشجویان و تشکلهای دانشجویی در انتخابات مجلس هشتم و برنامه ریزی دقیق در این زمینه خبرداد.

 "زهرا جنتی عطائی" افزود: نظرسنجی فوق به دو صورت ارسال پیام کوتاه و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مجمع امکان پذیر است.

 براین اساس گزینه های مختلفی همچون همراهی با اصلاح طلبان (کد2150431)، همراهی با اصولگرایان (کد2150432)، همراهی با گروههای اعتدالگرا (کد2150433)، ائتلاف با یکدیگر (کد2150434)، حضور جداگانه در انتخابات با لیستهای مختلف (کد 2150435) و سایر گزینه ها (کد 2150436) به عنوان راهبردهای احتمالی جریانهای دانشجویی تعیین شده اند.

به گفته وی، علاقه مندان به شرکت در این نظرسنجی می توانند یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مجمع اعتدالگرایان شمال به آدرس http://etedalgarayan.blogfa.com نظر خود را اعلام کنند و یا با استفاده از سیستم ارسال پیام کوتاه کد یکی از گزینه های فوق را به شماره 30009324 ارسال دارند.

 این فعال دانشجویی شمال کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان ارسال پیام کوتاه با استفاده از خطوط تالیا و ایرانسل وجود ندارد.

دبیر کمیته مرکزی انتخابات مجمع اعتدالگرایان شمال ادامه داد: برای حضور موثر در رقابتهای انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، این کمیته با حضور اعضای شورای مرکزی تشکیل شد.

جنتی افزود: این کمیته وظیفه تشکیل کمیته انتخابات استانها و ایجاد هماهنگی بین آنها، رایزنی با تشکلهای دانشجویی و فارغ التحصیلی با هدف آشنایی با دیدگاههای آنها در زمینه انتخابات، تعیین راهبردهای انتخاباتی دانشجویان و فارغ التحصیلان، رایزنی با تشکلهای سیاسی، شناسایی نامزدها و انتخاب نهایی آنها را برعهده دارد.

 به گفته وی، رایزنیها برای تشکیل کمیته انتخابات مجمع اعتدالگرایان در سایر استانها آغاز شده است و کسانی که عضو این کمیته می شوند الزاما اعضای مجمع نیستند، بنابراین لیست انتخاباتی با نظر دانشجویان و فارغ التحصیلان خارج از مجمع تهیه می شود.

 عضو هیئت موسس مجمع اعتدالگرایان شمال خاطرنشان کرد: مجمع در انتخاب نامزدها معیارهایی همچون اعتقاد به مشی اعتدالی، خدمت به مردم، توانمندی، داشتن پایگاه اجتماعی، وفاداری به اصول و آرمانهای انقلاب و توجه به مطالبات دانشجویان و فارغ التحصیلان را مد نظر قرار می دهد و به گرایشهای سیاسی افراد توجهی ندارد. 

ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir