تعداد بازدید: 2050

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 آبان 1386-0:0

لاريجاني: كانديداي مجلس نمي‌شوم

علي لاريجاني، دبير سابق شوراي عالي امنيت ملي، روز گذشته بر خودداري قطعي خود از كانديداتوري مجلس هشتم تأكيد كرد.




بنا بر اين گزارش، برخي محافل سياسي با اهداف خاص از روز شنبه گذشته، تلاش كردند استعفاي علي لاريجاني از دبيري شوراي عالي امنيت ملي را ناشي از تمايل وي براي كانديداتوري در انتخابات مجلس هشتم نشان دهند، حال آن‌كه دبير شوراي عالي امنيت ملي، قانونا نياز به استعفا براي كانديداتوري ندارد.

اين گزارش مي‌افزايد: اظهارات بي‌پايه غلامحسين الهام، مبني بر اين‌كه لاريجاني مشكلات شخصي داشته و مي‌خواسته در حوزه‌هاي ديگر سياسي و مديريتي فعاليت كند، حتي در رم با واكنش لاريجاني روبه‌رو شد و وي تأكيد كرد: هرچه نگاه مي‌كنم، مشكل شخصي نمي‌بينم و استعفاي من ربطي به كانديداتوري مجلس ندارد.

با اين حال، برخي چهره‌هاي سياسي در روزهاي اخير، اين موضوع را تكرار كرده‌اند كه با واكنش علي لاريجاني روبه‌رو شده است؛ چنان‌كه وي در پاسخ به پرسش نزديكانش بر عدم كانديداتوري تأكيد كرده است.

در اين حال، شنيده‌ها حاكي از آن است كه برخي مسئولان ارشد كشور و سران برخي قوا، پس از آگاهي از جدي شدن موضوع استعفاي دكتر لاريجاني، در نظر داشتند از شنبه گذشته، رايزني‌هايي را براي حل‌وفصل اين موضوع انجام دهند، اما سخنگوي دولت، ناگهان خبرنگاران را فرا خواند و استعفاي دكتر لاريجاني را اعلام كرد.(tabnak)


    ©2013 APG.ir