تعداد بازدید: 2899

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 آبان 1386-0:0

يک بزرگ تر از هشتاد

نماینده مردم بابلسر گفت:شاید هشتاد مصوبه اجرا شده در استان مازندران از نظر ارزش و اهمیت معادل یک مصوبه هم نباشد!


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت : شاید از نظر کمی دوستان آمار بدهند که هفتاد الی هشتاد درصد مصوبه ها اجرایی شده که درست است اما از نظر کیفی مصوبه های مهم هیئت دولت در استان هنوز اجرایی نشده است .


دکتر حجت ا... روحی- نماینده مردم بابلسر در مجلس- افزود : شاید هشتاد مصوبه اجرا شده در استان مازندران از نظر ارزش و اهمیت معادل یک مصوبه هم نباشد به همین خاطر خدمت دوستان هم عرض کردم بروید همه مصوبات را کنار بگذارید و همان 10 مصوبه با اهمیت را اجرایي نمایید .


وی ادامه داد : مصوبات سفر دو دسته هستند یکسری از مصوبات مثل اهداء یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان محمودآباد از ارزش چندانی برخوردار نیستند ولی برخی دیگر مثل طرح مشوق های صنعتي بسیار مهم اند .


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت : متأسفانه بعضي از مصوبات سفر به خاطر اینکه رئيس جمهور در سه ماهه آخر سال هشتاد و پنج به مازندران آمد در این سال اجرایی نشدند که به عنوان مثال می توان از تصویب طرح ساخت دادگستری فریدونکنار همچنین دادگستری بابلسر یاد کرد .


این نماینده مجلس اظهار داشت : البته اجرای بعضی از مصوبه ها هم مثل بحث مرز مجاز دریایی بندر فریدونکنار و طرح احداث شهرک صنعتی بابلسر پیشرفت خوبی داشته اند و دوستان ما در شهرک صنعتی استان پیگیر ایجاد بسترهای لازم جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی بابلسر هستند .


وی با بیان اینکه مسئول اجرای مصوبات ، استاندار و مسئولین اجرایی هستند و نمایندگان به آنها کمک می کنند گفت : یک مقدار مسئولین استان در اجرای مصوبات استانی کوتاهی می کنند .


دکتر روحی در خصوص مشکل مسکن گفت : ما امروز در بحث مسکن تسکینی کار می کنیم مثل واگذاری زمین 99 ساله و مسکن ارزان قیمت ولی تقاضا بیشتر از این تعداد محدود است .


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : اگر زمین را با قیمت مناسب بفروشند و بازار اشباع شود قیمت کاهش می یابد همچنین اگر بخش خصوصی به صورت رقابتی نه به صورت رانت وارد این عرصه شود وضعیت مسکن خیلی بهتر از این خواهد شد .


وی تصریح نمود : با توجه به قیمت بالای مسکن وام هایی که پرداخت می شود نه تنها کمکی به مردم نمی کند بلکه از سوی دیگر باعث آشفتگی و عدم ثبات قیمت ها در بازار می شود .
دکتر روحی به دخالت 10 درصدی دولت در بخش مسکن اشاره نمود و تأکید کرد : بعضی از تصمیمات ناپخته و غیرکارشناسی در این زمینه باعث افزایش قیمت مسکن می شود . (isna)


  • دوست مردم منطقه بابلسر و فريدونكنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 21 آبان 1386-0:0

    حضور حداکثری مردم در انتخابات" و "برگزاری انتخابات سالم" و "فضای اخلاقی تبلیغات انتخاباتی" از شاخص ها و نمادهای کلیدی کمی و کیفی مردم سالاری اسلامی هستند.برخی قرائن و شواهد از عدم تحقق نسبی شاخص های مهم فوق در آینده ای بسیار نزدیک دلالت می کند.
    بکارگیری ادبیات تخریبی و غیر اخلاقی، رویکرد مجدد عوام فریبی و سطحی گرایی، بكاربردن ادبیات شکست خورده قديمي و معامله پیشگی و .... از سوی برخی افراد بدون عرق مردم دوستي در منطقه، از قرائن پیش گفته هستند.
    اين موضوع رسالت آگاهان جامعه را سلب نخواهد کرد و باید با بحث و جدال احسن به سوی یک انتخابات حداکثری و سالم و اخلاقی و زمینه ساز برای بهترین و صالح ترین گزینه ی موجود حرکت نمود.

    به نظر می رسد در شرایط "یک مصاف منصفانه" و یک رقابت مردانه و اخلاقی آنچه مهم است اثبات خویش و تبیین برنامه ها و دیدگاه ها و تشریح سطوح مختلف عقب ماندگی های این دیار است و غیر از این مسیر همان فرو غلطیدن است در عوام فریبی و تهمت و غیبت و افتراء و بکارگیری شیوه های شیطانی ماکیاولیستی برای کسب آراء خاکستری.

    • دوشنبه 21 آبان 1386-0:0

      دوست مردم منطقه بابلسر و فریدونکنار من هم مثل تو می اندیشم منطقه به مجدآرای دیگری نیاز دارد بدون برخی از دور و بری های قبلی تا به منطقه آرامش بخشد آنها که با حمایت از ابوالحسنی ضدولایت فقیه به مجدآرا تهمت میزدند و او را زجرکش کردند باید خواب نمایندگی مردم این منطقه را ببینند بروند با ابوالحسنی گپ بزنند دوستداران مجدآرا میدانند که قلی پور را ابوالحسنی حمایت می کند توهین به روحی هم خوب نیست او با تجربه کمی که داشت بیشتر از این از او انتظار نمی رفت لااقل مانند قلی پورسیاسی باز نیست

      • دوست مردم منطقه بابلسر و فريدونكنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 20 آبان 1386-0:0

        با سلام خدمت همه دوستاني كه نظر داديد
        من هيچ كدام از شما را نمي شناسم
        ولي تا آنجايي كه آقاي روحي را مي شناسم.ايشان بدليل عدم تجربه كافي و نداشتن دانش سياسي وارد عرصه سياست شدند.و به همين دليل عملكرد ضعيفي از خود نشان دادند.
        بنده معتقدم مجلس با كار ويژه سياستگذاري و تعيين و تدوين قوانين راه گشاي مسايل و مشكلات كشور است.اين نهاد بزرگ سياسي كه با اراده مردم شكل مي گيرد در صورتي قادر به تصميمي گيري به منظور مسايل و مشكلات جامعه خواهد بود كه از اجزاء توان مند و كارآمدي بنام نمايندگان تشكيل شده باشد.نمايندگان نيز در صورتي كارآمد خواهند بود كه از دو ويژگي توان مندي و اراده برخورد ار باشد.توان مندي با مجموعه شاخص هاي علمي و اجرايي شكل مي گيرد و اراده نيز مبتني بر انگيزه و تعهد ايشان بر موكلين خود است.
        به خواست خدا در اين دوره كانديدايي با چنين ويژگي هايي در منطقه وجود دارد و فعاليت مي كند كه هم تجربه علمي بالايي دارد و هم تجربه اجرايي زياد در خانه ملت (مجلس)دارد.مطمن هستم به جاي تنش اگر با تدبير شخص مورد نظر را انتخاب كنيم مشكلات برطرف خواهد شد. اين مستلزم وحدت و همبستگي بين همه حوزه انتخابيه مي باشد. فقط كافي به دقت نگاه كنيم و انتخاب نماييم. وگرنه برف است و آفتاب تموز

        • علی احمدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 20 آبان 1386-0:0

          نه آقای روحی پسر خاله بنده هستند و نه این آقای N/A دشمن خونی بنده ولی بیان مطالب جناب N/A بسیار بد و نشان از بی شخصیتی ایشان است. بنده از عملکرد آقای روحی هیچ اطلاعی ندارم و شاید هم انتقاداتی به کار ایشان وارد باشد اما حرف هایی که زده اند زیاد هم بی ربط نیست.
          خداوند عاقبت این دو را به خیر گرداند.

          • يکشنبه 20 آبان 1386-0:0

            روحی جان خاک عالم تو اون سرت،برو کشکتو ساب، بدبخت بیچاره

            • يکشنبه 20 آبان 1386-0:0

              آقای روحی بجای حرفهای نامربوط و بیهوده زده ، بفرمائید که در این مدتی که نماینده بودید،چه غلطی برای بابلسر و فریدونکنار کردید ،سیاستهای دولت را کف همیشه به باد تمسخر و النتقاد مغرضانه میگیرید.انسانی بی عرضه، ناتوان و پر ادعا هستی .برو بفکر کار دیگری باش دوره پیش کشکی کشکی رای آوردی اما این دوره مردم دیگه گول آدمی همچون ترا نمی خورند.


              ©2013 APG.ir