تعداد بازدید: 3056

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 آبان 1386-0:0

اسکار منهاي نود!

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قائمشهر، فعاليت موسسات و توزيع‌كنندگان برگه‌هاي قرعه‌كشي و پيش‌بيني مسابقه‌هاي ورزشي راغيرمجاز اعلام کرد.


 درباره فعاليت غيرمجاز موسسات و توزيع‌كنندگان برگه‌هاي قرعه‌كشي و پيش‌بيني مسابقه‌هاي ورزشي در اين شهرستان هشدار داد.

"محمدرضا اسكندري" گفت : در زمينه فعاليت و نحوه برخورد با اين عوامل تصميمهاي جدي گرفته شد.

وي افزود: متاسفانه در سالهاي اخير فروش برگه‌هاي قرعه‌كشي با عناوين پيش‌بيني مسابقه‌هاي ورزشي در اين شهرستان رواج يافته است.

دبير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان قائمشهر ادامه داد: چاپ و توزيع اين برگه‌هاي غيرمجاز و غيرقانوني پيش‌بيني مسابقه‌هاي فوتبال توسط برخي از موسسات فرهنگي و ورزشي در قائمشهر انجام مي‌شود.

اسكندري با تاكيد بر اينكه در اين عمل سودجويانه كه جوانان بيشترين فريب‌خوردگان اصلي به شمار مي‌روند گفت:اين مساله منجر به بروز نگرانيهايي در آحاد مردم شده است.

وي گفت: در اين فعاليتهاي غيرمجاز ماهانه ميلياردها ريال پول به جيب متصديان اين امر غيرقانوني سرازير مي‌شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قائمشهر افزود: برخي افراد سودجو با اطلاع از كسب درآمد بسيار از اين نوع فعاليت اقدام به توزيع اين برگه‌ها در شهرهاي مجاور كردند.

اسكندري با اشاره به اينكه آمار دقيقي از تعداد اين مجموعه‌ها وجود ندارد ادامه داد: فعاليت چنين مجموعه‌هايي به نوعي به اقتصاد خانواده و جامعه ضربه وارد مي‌كند.

وي با تاكيد براينكه در زمينه برخورد با اين موارد خلاف و غيرمجاز در شهرستان قائمشهر گامهايي برداشته شده است افزود : دبيرخانه كميته مركزي مبارزه با تخلفات فرهنگي شهرستان قائمشهر در اطلاعيه‌هايي برگه‌هاي پيش‌بيني مسابقه‌هاي ورزشي را فاقد مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قائمشهر گفت: همچنين براساس اين اطلاعيه عرضه‌كنندگان اين برگه‌ها به عنوان متخلف تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند.

وي ضمن هشدار به چاپخانه‌داران شهرستان گفت: هر گونه مشاركت چاپخانه داران در زمينه چاپ اين برگه‌ها به عنوان مشاركت در جرم محسوب شده و پيامد حقوقي و قضايي دارد.

اسكندري گفت: با انجام پيگيريهاي لازم برخي از اين مجموعه‌هاي غيرقانوني تعطيل شدند.(irna)



    ©2013 APG.ir