تعداد بازدید: 3005

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 21 آبان 1386-0:0

رئيس شوراي حزب اعتماد ملي مازندران:ما فعال‌ترين حزب استان هستيم

گزارشي ازجلسه شوراي مركزي حزب اعتماد ملي استان مازندران


 

جلسه شوراي مركزي حزب اعتماد ملي استان مازندران با حضور رحمت‌ا... خسروي رئيس كميته امور مناطق و استان‌هاي حزب اعتماد ملي برگزار شد.

علي اسدي -رئيس شوراي استان مازندران- در اين نشست كه در دفتر حزب در ساري برگزار شد، گفت: با وجود تنگناهايي كه براي توسعه فعاليت‌هاي حزبي در كشور وجود دارد، اين استان توانسته جلسات خود را به صورت منظم برگزار كند.


وي انتخابات را مهم‌ترين برنامه تشكيلا‌تي حزب اعتماد ملي در مازندران دانست.شعباني نايب‌رئيس شوراي حزب استان مازندران نيز با اشاره به روند تشكيل حزب در استان مازندران و برشمردن بعضي موانع فعاليت حزب در استان خواستار اهتمام بهتر و بيشتر دفتر مركزي حزب به اين استان شد.

وي افزود: حزب اعتماد ملي فعال‌ترين حزب در سطح استان است كه با چاپ ويژه‌نامه استاني مواضع خويش را براي مردم تبيين مي‌كند.


صيدانلو، سوادكوهي و قاسمي مسوولا‌ن كميته‌هاي مختلف حزب در استان نيز هر يك به بيان نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداختند.

رحمت‌ا... خسروي رئيس امور استان‌هاي حزب اعتماد ملي نيز يادآور شد حزب اعتماد ملي تنها حزب كشور است كه در خارج از قدرت تاسيس شد و اينك يكي از احزاب مطرح كشور است كه مدافع حضور مردم در صحنه و مروج انديشه‌هاي نوراني امام(ره) است.

رئيس كميته مناطق حزب اعتماد ملي ضمن برشمردن نحوه ساختار تشكيلا‌تي حزب اعتماد ملي گفت: يكي از مهم‌ترين وظايف كميته امور استان‌هاي حزب، تاسيس و راه‌اندازي دفاتر اين حزب در مراكز استان است كه خوشبختانه در مراكز استان‌هاي كشور حزب فعال است.

وي ضمن پاسخ به بعضي از ابهامات و شبهات درخصوص فعاليت‌هاي انتخاباتي اين حزب يادآور شد كه استراتژي اصلي و غيرقابل برگشت حزب، حضور فعال در انتخابات مجلس است.

 وي با بيان اينكه از تجربيات مثبت و منفي انتخابات شوراي شهر و مجلس خبرگان رهبري استفاده خواهد شد، گفت: در حال حاضر با توجه به اهميت امر انتخابات آقاي كروبي به عنوان دبيركل حزب رياست ستاد انتخابات حزب را نيز به عهده گرفته است و اين اهميت موضوع انتخابات را براي حزب اعتماد ملي گوشزد مي‌كند.

وي افزود: فهرست كانديداهاي مورد حمايت حزب اعتماد ملي در سراسر كشور از طريق شوراهاي استاني شناسايي و مشخص شده و براي تدوين فهرست سراسري حزب اعتماد ملي به ستاد مركزي حزب اعتماد ملي معرفي مي‌شوند و لذا شوراهاي استاني اختيارات كافي در بررسي و ارزيابي وضعيت كانديداها از نظر ميزان مقبوليت و پشتوانه مردمي و كارآمدي و نهايتا معرفي آنان به ستاد مركزي انتخابات حزب را دارند.

 وي در پايان متذكر شد كه تمام هدف ما صرفا حضور در انتخابات نيست بلكه اساسا حزب اعتماد ملي با توجه به شرايط خواسته يا ناخواسته‌اي كه بر كل كشور عارض شده، احساس مسووليت مي‌كند و براي اداره كشور در عرصه‌هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي برنامه دارد تا با اتكا به آراي مردمي، اهداف خويش را عملي نمايد(roozna)

 



    ©2013 APG.ir