تعداد بازدید: 2926

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 23 آبان 1386-0:0

بيژنى و دست افشانى حروف

بيژن بيژنى -خوشنويس و خواننده بابلي-نمايشگاهى را از آخرين آثار خوشنويسى خود در گالرى نگين به نمايش مى گذارد.


اين نمايشگاه در روز جمعه ۲۵ آبان ماه گشايش مى يابد و همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها ۱۶ تا ۲۱ به مدت يك هفته داير خواهدبود.

بيژنى گواهينامه ممتاز انجمن خوشنويسان ايران را در سال ۱۳۵۷ كسب كرد و پس از انقلاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در سال ۱۳۸۰ نشان درجه دو هنر را در رشته موسيقى آواز به خود اختصاص داد.

 بيژنى تاكنون چندين نمايشگاه مختلف را برگزار كرده كه از آن ميان مى توان به نمايشگاه خوشنويسى انفرادى در سال ،۱۳۵۴ نمايشگاه گروه كنگره ادب و هنر تالار هتل عباسى اصفهان در ،۱۳۶۴ بنگاه انفرادى ونكوور كانادا در سال ۱۳۷۷ و... اشاره كرد.

در زمينه آواز هم آلبوم هاى مختلفى را تهيه و توزيع كرده كه آلبوم هاى موسيقى افسانه سرزمين پدرى ام ساخته ارسلان كامكار، نهانخانه دل كار كامبيز روشن روان، كوچه (اسماعيل واثقى) ، گل به دامن (پشنگ كامكار ) و... از آن جمله اند. وى هم اكنون مشغول كار روى اشعار مولوى و حافظ بوده كه با آهنگسازى اسماعيل واثقى در حال ضبط است.

بيژنى علاوه بر فعاليت در اين دو رشته هنرى چندين پوستر و آرم را نيز طراحى كرده است.گالرى نگين در شهرك غرب، فاز يك، خيابان ايران زمين، مركز تجارى گلستان، طبقه دوم، روبه روى فرش بهارستان واقع شده است.(iran-newspaper)



    ©2013 APG.ir