تعداد بازدید: 2870

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 آبان 1386-0:0

شعار بس!

ولی رعیت -نماینده مردم قائم شهر-گفت:با شعار نمی‌توانیم هیچ مشکلی را حل کنیم.




عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برای مردم عمل یک مدیر مهم است یا شعارهایی که می‌دهد گفت: با شعار نمی‌توانیم هیچ مشکلی را حل کنیم. ما از اول انقلاب مدام شعار دادیم اما باید این را یاد بگیریم قبل از اینکه شعار بدهیم به آن عمل نماییم . وی افزود : لجوج‌ترین آدم‌ها با عمل به شعارها به رامترین انسان‌ها تبدیل شده اند.

وی افزود: مدیران ما قبل از اینکه یک مدیر باشند عضوی از جامعه هستند و عدالت برای همه یکسان می باشد و یک مدیر باید سعی بر گسترش عدالت در همان حوزه کاری باشد.(fardanews)

  • فرح محموديپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 27 آبان 1386-0:0

    همه مي دانند كه آقاي رعيت طرفداري دولتي بوده كه در شرق و غرب عالم به دولت شعار محور و خالي‌بند معروف بوده و 8 سال جز شعارهاي ميان‌تهي تحويل مردم نداده و حتي ادعاي گفتگوي تمدنها را از فرح پهلوي ارث برده حالا چطور اين بزرگوار طرفدار عملگرائي شده هم از عجايب دنياي سياست است.

    • شنبه 26 آبان 1386-0:0

      من يكي از قائم شهريهايي بودم كه حالا ديگه ساكن شهر خودم نيستم. دياري كه دوست دارم هميشه در اون باشم و شاهد رشد و ترقي اون باشم . اما ميخواهم بگويم كه هيچكدام از اين نمايندگان كاري براي مردم نخواهند كرد. همه آنها به تبليغات ، عوام فريبي و زدو بند هاي سياسي خود مشغولند. هيچوقت يادم نميرود كه اين آقا در دور اول نمايندگيش، به ايشان زنگ زدم (البته شماره ايشان از طريق چند واسطه به من رسيده بود) كه من فوق ليسانس دارم و در اين ديار پر از زدو بند نياز به كمك شما دارم مي دانيد جواب من چه بود!!! متاسفم ، من در حال رقابت انتخاباتي هستم و نمي توانم كاري براي شما بكنم . دوستان مازندراني عزيز امروز من به لطف خدا و بدون كمك هيچيك از اين مردم فريبها مشغولم اما بدانيد نه اين دوست عزيزز و نه هيچيك از اين نمايندگان كاري براي ما و شما نخواهند كرد.

      • شنبه 26 آبان 1386-0:0

        آقای رعیت برای شما نیز شعار بش است به قول اعلمی که در مجلس گذشته به رضا خاتمی در آن درگیری کذایی گفته بود شما تا حالا کدام گوری بود ی شماها نماینده های مازندران تا حالا کدام گوری بودید که در ایام انتخابات زر زیادی می زنید.


        ©2013 APG.ir