تعداد بازدید: 2693

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 30 آبان 1386-0:0

تخم دو زرده اعتماد!

مسئول حزب اعتماد ملي در مازندران گفت: حزب اعتماد ملي در استان برمبناي تفاهم با گروه هاي همفكر با ليست جداگانه در انتخابات شركت مي‌كند.


علي اسدي با اشاره به اينكه انشقاق و تفرقه در گروه‌هاي اصلاح طلب از طريق ليست جداگانه حزب اعتماد ملي به وجود نمي‌آيد افزود: تاكنون جلسات مختلفي را براي ايجاد هماهنگي و وحدت نظر تشكيل داديم و به آينده اين جلسات نيز خوشبين هستيم.


وي اظهار داشت: اصل انقلاب ما به جمهوريت و اسلامي بودن آن است و ما با حضور خود در انتخابات مي توانيم در تعيين سرنوشت مشاركت داشته باشيم.


مسئول حزب اعتماد ملي مازندران رقابت گروه هاي سياسي در برگزاري انتخابات پرشور را مهم ارزيابي و افزود: انتخابات زماني به بالندگي و تعالي خواهد رسيد كه تمامي گروه هاي سياسي مدافع نظام به اصل انقلاب در آن شركت داشته باشند.


وي نيروهاي اصولگرا و گروه‌هاي اصلاح طلب را از جمله طيف هاي شاخص در پرباركردن انتخابات برشمرد و اضافه كرد: گروه‌بندي‌هاي سياسي در برخي از مناطق جغرافيايي كشور شدت و ضعف دارد.


اسدي با اشاره به اينكه اصل مرزبندي سياسي در كشور موجود است خاطر نشان كرد: در برخي از استان ها و شهرهاي كوچك چاشني ديگري به نام مسائل طائفه‌اي و قيبله‌اي نيز به كمك اين مرزبندي‌ها مي آيد.
وي به وظيفه مندي احزاب براي پيروزي در انتخابات پرداخت و گفت: اين گروه ها تلاش مي كنند تا نيروهاي مورد نظر خود را معرفي كنند.


مسئول حزب اعتماد ملي در مازندران از نهايي شدن ليست اين حزب در غالب شهرهاي استان خبر داد و درباره معيارهاي كلي گزينش افراد افزود: توانمندي، جايگاه اجتماعي، حسن شهرت، سابقه انجام كار و اعتدال از جمله مهمترين اين معيارها است.


وي در پايان در پاسخ به سئوالي در مورد ايجاد گروه هاي فرعي در بين طيف اصلاح طلب اظهار داشت: احزاب بعد از پيروزي در انتخابات براي اينكه شاهد انشقاق و تفرقه نشوند بايد جلسات هماهنگي شان را به شكل منظم‌تري ادامه دهند تا چالش هاي پيش رو تبديل به نقاط قوت شوند.(farsnews)


  • شنبه 3 آذر 1386-0:0

    agha shoma bazam mikhain biyan .khali ro darin hameh badbakhtihay mardom iran az shoma englisihast .ma shoma ro nemikhaym.bye


    ©2013 APG.ir