تعداد بازدید: 2177

توصیه به دیگران 1

جمعه 2 آذر 1386-0:0

کولايي:نگاه تحليلي ما اشتباه بود

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت در ساري گفت: امكان ندارد نماينده‌اي بخواهد كاري كند و پشتوانه حزبي نداشته باشد.


الهه كولايي عصرپنج شنبه در نشست سراسري شاخه جوانان جبهه مشاركت كشوردر ساري افزود: تفاوت در آرزو و خواسته‌هايمان اين است كه در بسياري از مواقع جاي همديگر را مي‌گيرند و تمايلات به جايي مي‌رسند كه هيچگاه قابل دسترسي نيست.


به گزارش mehrnews و farsnews وي با طرح سوالات مختلف اظهار داشت: ظرفيت‌سازي و يا همان دمكراتيزه شدن جامعه به مقتضاي توانايي، ارزش‌ها و استعدادهاي خدادادي است تا تلاش براي توزيع اين منابع در سطح قلمرو ملي انجام گيرد كه خوشبختانه تجربيات بسيار خوبي هم وجود دارد.


كولايي بيان كرد: راه عملياتي كردن و تحقق بخشيدن به خواسته‌ها را بايد بيابيم تا با نگاه پيشين و واقع‌بينانه به شرايط بين‌المللي و ملي مسائل حل گردد.


نماينده مردم تهران در مجلس ششم تاكيد كرد: يكي از مسائلي كه احزاب در كشور مشكل دارند عدم تعريف منافع ملي است كه براي حل آن در جامعه ايران نيازمند زمان هستيم و بايد منافع حزبي در ذيل منافع ملي قرار گيرد.


استاد دانشگاه تهران در بخش ديگري از سخنانش اضافه كرد: ما ديديم شكافها، بي‌مهريها و عقب‌ماندگيها چگونه ما را در هدفي واحد دچار تشتت ساخت تا با ايجاد شكاف در ميان ما به اهدافشان دسترسي پيدا كنند.


وي در همين زمينه ادامه داد :به عنوان مثال در انتخابات رياست جمهوري نهم آمار مجموعه اصلاح طلبان 17 ميليون نفر بود آيا نمي‌توانستيم در چارچوب سياستي متمركز و در سطحي نازلتر و سرعتي‌تر حركت منسجم داشته باشيم.


وي اظهار داشت: بياييد نقش جوانان را پررنگ تر كنيم و از تجربه گذشتگان استفاده كنيم و بسياري از مسائل را براي خودمان روشن‌ كنيم.


كولايي گفت: تقويت نگاه واقع‌گرايانه با درس گرفتن از تجربه ديگران بايد در دستور كار قرار گيرد و امكان ندارد نماينده‌اي بخواهد كاري كند و پشتوانه حزبي نداشته باشد.


وي گفت: وظيفه دمكراتيزه ساختن از درون تنها ابزاري است كه به ما اهميت مي‌دهد و ما را نسبت به تمام توطئه‌ها كه در مرزهاي ايران بسيار جدي هستند كاملا ايمن مي‌كند.


كولايي ادامه داد: آنچه بر ما گذشت نشان داد كه نگاه تحليلي ما اشتباه بود و اين بسيار پرهزينه بود در حالي كه مي‌توانستيم از طريق استدلال وقوع اين اتفاقات را پيش‌بيني كنيم.


عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت افزود: هيچ مسيري كم‌هزينه‌تر از مسير اصلاحي نيست و ما تجربيات بسياري به همراه هزينه‌ها و دستاوردها داريم و بايد از جايي آغاز كنيم و اين مسئله از طريق رعايت حقوق خانواده‌ها آغاز خواهد شد.


كولايي خاطرنشان كرد: ما در منطقه‌اي زندگي مي‌كنيم كه در پيرامون ما تحولات اساسي اتفاق افتاده و با انقلابي كه در آمريكا روي داده (11 سپتامبر) روند منطقه را دستخوش تغيير كرده است.


كولايي در پايان اشاره كرد: ما بايد زيربناها را براي جامعه تقويت كنيم و از همه نيروها و امكانات خود براي تعالي جامعه خود استفاده كنيم.

خاطرنشان مي کنيم کولايي در حالي در مجتمع سد سليمان تنگه براي جوانان مشارکتي سخن گفت که مدتي است شايعه حضورش در انتخابات مجلس آتي از حوزه ساري پررنگ تر شده است. گفتني است حضور  کولايي به عنوان  تست ومانور انتخاباتي حزب مشارکت برآورد شده است.کولا يکي از روستاهاي جنوب شرقي ساري است که امامزاده اي معروف به نام امامزاده عبدالله در آن قرار دارد.


  • پنجشنبه 8 آذر 1386-0:0

    خدا بيامرز سليم بهرامي به من گفت در جلسه غيرعلني مجلس خانم الهه كولائي با تمام توان فرياد ميزد كه چرا به آمريكا جاده و تسهيلات نمي‌دهيم تا راحتتر به عراق حمله كند و حتي در نظر داشتند با طرح سه‌فوريتي ملت ايران را براي هميشه از انرژي هسته‌اي محروم كنند حتي آقاي كروبي مي‌گفت چند نفر از نمايندگان مشاركتي مجلس در سفر همراه من به خارج از كشور اصلاٌ نماز نمي‌خواندند و طرح خروج از حاكميت آنها هم را كه همه مي‌دانند حالا چطور در فكر طرح حاكميت افتادند خدا مي‌داند.

    • فرهنگدوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 5 آذر 1386-0:0

      اين خانم يادش رفته هركس كه انتقاد يااظهارنظري ميكردمتهم به جناح راست و قدرت طلب و گروه فشارو...ميشد. حالا بازهم دم ازدمكراتيزه شدن ميزنه
      واقعا قدرت فريبنده است فرقي هم نميكنه چه كاره باشي
      درضمن مردم ساري بقدركافي فهيم هستند وميدانندكه چه كساني براي كسب قدرت امروز بياد محله واباء اجدادشان افتاده اند

      • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 4 آذر 1386-0:0

        ساری کاندیدای مستقل فرهنگی هم دارد که فقط در خط خدا و مردم است . مردم ساری خودشون بهتر می شناسند . همه که سیاسی و جناحی و خطی نیستند !!!

        • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 4 آذر 1386-0:0

          همه از جوانان دم می زنند . خوب است بگذارید کاندیدا هم بشوند .

          • شنبه 3 آذر 1386-0:0

            خانوم محترم شما از دوم خرداد کارتون اشتباه بوده و نشان دادید که گماشته ملکه انکلیس هستید.خداوند شما را هدایت کند.پول انتخاباتیتونو رفسنحانی میده.سا روی ها به کسی رای میدن که در خط رئیسجمهور فعلی و اینده یعنی احمدی نژاد باشد.بای

            • شنبه 3 آذر 1386-0:0

              كاش يه كمي دهانش بسته بود.
              ما مازندراني‌ها با داشتن اين‌همه آدم‌هاي بزرگ بزرگ چرا وضع ما اين طوريه!!؟؟


              ©2013 APG.ir