تعداد بازدید: 2242

توصیه به دیگران 1

شنبه 3 آذر 1386-0:0

ببخشيد شما؟

پليس، كارت خبرنگار كيهان در قائم شهر را هنگام تهيه گزارشي از صحنه تصادف دو موتورسيكلت توقيف كرد!


 
براساس اين گزارش پليس در اعتراض به كار خبرنگار كيهان در قائم شهر كه به موقع در صحنه حادثه يك تصادف حضور يافته بود كارت خبرنگاري همكارمان را ضبط كرده و با خود برد.


اين اقدام پليس كه براي جلوگيري از پوشش خبري يك واقعه و سرپوش گذاشتن بر تخلف آشكار دو مامور انتظامي صورت گرفت، باعث تعجب و حيرت افراد حاضر در صحنه شد.


در جريان تصادف دو دستگاه موتورسيكلت در خيابان شهيد مدرس (راه آهن) قائم شهر كه منجر به زخمي و مصدوم شدن چهار نفر از راكبان و سرنشينان شده بود خبرنگار ما بر حسب وظيفه و رسالت خبري براي عكسبرداري از حادثه وارد صحنه شد و برخلاف روال معمول كه پوشش خبري اينگونه حوادث، همواره با همكاري و تعامل پليس و افسران راهنمايي و رانندگي است در اين حادثه با ممانعت ماموران مواجه شد.


اين در حاليست كه بنا به اذعان خود آنها، خبرنگار كيهان شناخته شده است و نياز به ارائه كارت شناسايي نداشت. جالب تر اين كه در مقابل اصرار خبرنگار براي عودت كارت خبرنگاري ماموران خواستار مراجعه خبرنگار به كلانتري شدند.


لازم به ذكر است در اين حادثه كه مقارن ساعت 15 روز چهارشنبه مورخه 30 آبان در خيابان مدرس قائم شهر رخ داد دو مامور موتورسوار نيروي انتظامي كه از مسير خلاف در حركت بودند با يك دستگاه موتورسيكلت كه يك زن و شوهر سوار آن بودند و در مسير اصلي خود در حركت بودند به شدت برخورد كرده و همگي مجروح شدند.


بدليل تاخير در آمدن آمبولانس اورژانس 115، همسر مجروح موتورسوار بوسيله خودروي شخصي به بيمارستان منتقل شد و دو سرباز نيروي انتظامي بوسيله آمبولانس به بيمارستان رازي قائم شهر انتقال يافتند.


در اين حادثه يكي از سربازان از ناحيه پا دچار شكستگي شد و راكب موتورسيكلت ديگر جواد رزاقي 28 ساله و همسرش 22 ساله زخمي و دچار آسيب ديدگي جدي شدند.



    ©2013 APG.ir